Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy |
|
||||||||||
|
küçücük dünyamda büyümeyi bekledim büyüyüp olgunlaşmak için sabrettim, direndim beğenilmek için çok güzel olmak istedim güzel olmak gerekmez sevenlere, öğrendim her çiçeğin tadına bakacaktım sormadan tadına vararak yaşayacaktım koşmadan hiç düşmemek için güçlü olmak gerekliydi ömrün yetersiz kaldığını gördüm sonradan II. Tanrı kelebeği İki defa yarattı, İkisinde de cezalandırdı birinciyi altın koza içinde hapsetti, ikinciyi kor ateşlerde yaktı… Ben bir damla kandım ilkinin yüreğinde ve maviydim bedenine bürünürken ar damarını koparttım arsız bıraktım Tanrı’nın ses çıkartamadığı bir gece yarısı rüyasında, arka oda pencerelerindeki gölge oyunları içinden Şeytan ile bir kaçamaklık buluşma uğruna kozasını kırarak çıktı kelebek repliği tükenen buluşmanın şuh kahkahalarıyla uyanırken Tanrı, renga renk boyadı onun kanatlarını şeytanı da kızıl bir aleve; salıverdi ikisini de orta yere… İki aşık gülüşler saçarak kavuşursa da, Söyleyecek sözü olmayan gülüşler bir işe yaramadığından, kelebekler çabucak ölür; hemde yana yana şeytana… Çok uzaklardan bir akustik gitardaki akorlar, şarkı söyleyen bir kıza eşlik ediyordu. Bir ateş yakıldı, çıtır çıtır odunlarla, ısınmak için uçuştu kelebekler korların önüne. Karlar eridi, her yer çiçek doldu. Bir efsane olmuştu kelebeğin aşkı. III. yirmidört saat ömrüm kaldı en fazla bundan dolayı çok şanslıyım aslında görmeyeceğim kimseden fazla keder hiç ihanet olmayacak hayatımda aldattıklarını sevdiklerimin görmek için zamanım yetmeyecek kısacık ömrümü kimseye adamam gerekmeyecek, öleceğimi bilerek aşık olmayacağım… kanat açtı geldi rengarenk seyretti halimi gülerek kendi kendine akıl vererek alevle oynamaya gitti kelebek… gider ayak şiir yazdım bak sana biliyorum istemezsin bu nazla bil ki senin kaderin benden beter mazeret olamazsın yaşamama yerde sürünmeni göremeyeceğim belki arkama bakmadan gideceğim duygularımı seninle paylaşamam ölmesem bile seni terk edeceğim… kanatlarıyla uçtu geldi rengarenk seyretti halimi görerek kendini bana benzeterek Mum alevinde intihar etti kelebek…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |