Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Sıumru Yavrucuk ve "Kimsenin Ölmediği Bir Günün Ertesiydi".... başlıklı yazıyı iki defa üst üste girmeme rağmen son eklenenlerde ve yazar sayfamda neden göremiyorum?İzedebiyatta Neler Oluyor? İki defa eklediğim yazı, kaydedilmiş gibi görünmesine rağmen sayfada yer almıyor. İzedebiyatta bilmediğimiz bir sansür kurulu mu var yoksa bu sadece basit bir teknik hata mı? İzedebiyatta editoryal bölüme bir türlü ulaşamadığım için maalesef ana sayfaya yazmak zorunda kaldım. Rica etsek, izedebiyat editörleri ile doğrudan iletişime geçebilceğimiz bir bölüm olsa ve bu sorunları göncdeme getirmesek. Uzun yıllardan beri yazan bir kalem olarak, İzedebiyat'ın özgürlüğe verdiği değeri biliyor ve sansür ihtimalini düşünmek bile istemiyorum. Bu paylaşım belki de yazarlar arasında "sansür", "yazarların özgür iradesi" ve "yazıların basımı" konularında genel anlamda bir tartışmaya da neden olabilir düşüncesiyle bu yazıyı genele taşıyorum. Sansürün hayatın her alanında hissedildiği bir dönemden geçiyoruz. Toplum olarak "biri bizi gözetliyor" konumuna dolu dizgin gittiğimiz şu günlerde, sansür hayatımızı ne kadar etkiliyor sorusunu yazn bir kalem olarak sormak zorundayım. Üstelik bunu Türkiye'nin en büyük edebiyat sitesinde "izedebiyatta" yapıyorum. Evet, "sansür" bizi ne kadar etkiliyor? Ve Sumru yavgrucuk ve "Kimsenin Ölmediği Bir Günün Ertesiydi" isimli tiyatro izlenim yazısı neden yazar sayfamda yer almıyor? Yazı neden yayınlanmıyor? İzedebiyatta "sansür" mü var?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Seval Deniz Karahaliloğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |