Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman |
|
||||||||||
|
Bugün ne kadar hüzünlüydü yarın güzel olacak içimizde ki umut inanın çoğalacak ''Umut fakirin ekmeği'' umut fakirin balı lokumu umut fakirin yürek dökümü umut fakirin her şeyi boşuna koyulmadı Umut ismi çocuklara... umudumuz var açlık sona erecek umut bu seven sevdiğine kimi papatya kimi gül verecek kimi zaman tutkulu kimi zaman coşkulu ama hep onurlu ve gururlu bazı yanağından bazı da dudağından öpecek... silkinin kalkın bakalım kuzine sobalarımız da birazcık odunları biraz da türkü yakalım soğuk kış gecelerinde köy çeşmeleri kurumasın kurumasın ağaçlarla beraber anılar gelinlik kızlar testilerine yine suları doldursunlar yine içten bir bakışa feda edilsin sevda... bugün ne kadar hüzünlüydü bir amca elinde tencere aş evinden yemek alıyordu ve belki de salaş bir ev de kimi kimsesi olmadan tek başına kalıyordu hayat hem onu hem de bizleri alabildiğine yoruyordu... pantolonu yamalı çocuklar gözleri sürmeli saçları kınalı çocuklar elimde avucumda yoksa da fazla bir şey bir kazak bir kaç pantolon üç beş kitap içine sevgimi de katıp göndersem size işte o gün hüzün gelecek dize yarın güzel olacak yitirmeyin yüreğinizde ki coşkuyu ve umudu yitirmeyin insanlığınızı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |