Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman |
|
||||||||||
|
KOCASINI YAKAN KADIN Adam karısıyla arabada giderken polis sirenini duymuş, hemen sağa çekmiş ve polis gelmiş: -Buyrun memur bey? -Beyefendi direksiyon başındayken cep telefonuyla konuşuyordunuz -Yok efendim sadece bip yaptı, ben de şarjı mı bitiyor diye baktım. Karısı lafa atlamış: -Aaaa yapma hayatım.. yarım saattir ortağınla iş görüşmesi yapıyordun telefonda. Adam karısına kötü kötü bakarken polis yine sormuş: -Beyefendi emniyet kemerinizi neden tak mıyorsunuz? -Memur bey takmıştım ama sizin geldiginizi görünce durduktan sonra çözdüm. Karısı yine atlamış: -Aman şekerim sen de! O kemeri hayatında bir kere taktın mı acaba? Adam kadına bi tane patlatmamak için kendini zor tutarken; polis bu sefer de arabayı incelemeye başlamış vee... -Beyefendi bakar mısınız sag sinyaliniz de kırık? -Aaaaa.. kırık mı? Sabah yola çıkarken kontrol ettim kırık diildi...Yolda oldu galiba, hiç de farketmedik. Karısı çenesini tutamamis yine: -Amma da attın kocacıım, sana 3 haftadır söylüyorum artık şu kırık sinyalin icabına baktır diye.....' Adam en sonunda dayanamamış bağırmış: -Bana bak sen susucak mısı? Çakıcam şimdi suratının ortasına!!' Polis kadına sormuş: -Hanımefendi eşiniz size hep böyle mi davranır?' Kadın cevap vermiş: -Yok canım....Sadece alkollu olduğu zaman.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |