İnsanın en iyi tarafı ürperebilmesidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
o şeye, artık o şey neyse çok uzun süre dayanabilmek delice öfkeli bir baba, manyak dindar bir ana umutsuzluk kurt gibi çok iyi avlanır taygada ve hep karnı doyar zor şartlarda bitmez gibi görünen kara bir kız kara bir kış o şey neyse nasıl bir kaltaksa artık tam da ağzına sıkılacak bir patron simsiyah bir eş kırmızı bir sevgili tam da ağzına sıçılacak türden… dost görünen öğretmen o şeye ne kadar uzun süre dayanabilirsen kurtuluşun yolu bu kurtuluşun yolu isyan değil reddetmek değil. kapışmak hiç değil.. o şeye ne kadar uzun süre dayanabilmek mesele bu çok uzun süre dayanabilmek bunun için temek bir disiplin edinebilmek temel bir dal sigara. boktan karanlık can sıkan hücre duvarları… boktan aynı geceler. boktan tv programları boktan ülke gazeteleri… tamamdır şimdi yak bir sigara.. hiçbirine uzun süre dayanamadım bir fay hattı yaptılar beni… yerinde kal kaçma durumu idare et bir şekilde ne kadar boktansa durum o kadar çok şey öğretir o şeye dayan iyi boksörler böyle yapar ne kadar yumruk yese de pes etmeyip boksun temel disiplinlerini uygularlar. bu sayede dayanma, maçı bırakmama azimleri sayesinde hiç beklenmedik anda rakibin açığını yakalayıp yumruk indirip onu yere yapıştırırlar nakavt! tamamdır şimdi yak bir sigara.. sonunda yüzü gülen olacaksın! “İyi Kızlar Aşık Olur” adlı romanımdan….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İsa Kantarcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |