Seviyorum, öyleyse varım. -Unamuno |
|
||||||||||
|
Bu sitede öykü, roman türünde metinler yayınlayan arkadaşlar için Yazıyorsanız okuyorsunuz demektir, sanırım. Öyle umuyorum, okudukça gelişirsiniz. Aşağı yukarı düzgün bir metin çıkarmışsanız bu metni bastırın. Bunun yolu para verip bastırmaktır. Yazım yanlışları, ifade bozuklukları olmasın. Bu sitede yazı yayınlatıp durmakla ileri gitmezsiniz. Ben kayıt olsun diye, metin kaybolmasın diye kayıt ederim. Ne yazdım, siteden nasıl görünüyor? Bakarım. Piyasaya çıkmanın yolu kitabı bastırmaktır. Yazdığınız metni birilerine okutun, eleştirilerini dinleyin. Eleştiri yazarı geliştirir. Kitabı çevrenize satın. Kitabın dağıtımını yapacak yayıneviyle anlaşın. Hiçbir şey ummayın. Ama kitabın okurla buluşmasını sağlayın. Yazdığınız metin okuru yakalayacak türdense yürür gider. Kitap dosyanızı asla yayınevlerine basılması, değerlendirilmesi için yollamayın. Çünkü onlar ahmaktır. Siz dahi olabilirsiniz ve onlar dâhileri hiç sevmez. Para kazanmayı düşünmeyin. Bu iş aşk işidir, yaşam biçimidir. Yazdığınız metne inanın ama inanmayın. Çünkü ondan iyisini yazabilirsiniz. Şiir yazarı geliştirir. Ama şiir kitabı bastırıp duyulmayı asla ummayın. Roman türü kitlenin en çok talep ettiği türdür.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İsa Kantarcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |