Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza |
|
||||||||||
|
ilki yıllar önceydi / dinleyen sen! mevsim bahardı / aylardan nisan mayıstı belki... ne açan çiçekleri kokluyorduk, ne yıldızlara bakıyorduk / yıldızlar da neydi! bana göre sen, sana göre ben / yıldızdık zaten.... hatırla! eli kılıçlı kahramanıydık / çekilen filmlerin kesiyorduk zamanı / orta yerinden korkumuz yoktu kimseden / dünya bizimdi... üstüne düşüyorduk gökyüzünden hangi haritaya olursa olsun / farketmezdi. yatak yapmıştık ikimize / ağaç diplerinden adımızı yazmıştık gövdelerine, sonra da sarılmıştık / birbirimize sarılır gibi ne güzel!... şimdi soruyorum kendime -ne kaldı geriye o günlerden?- ben bu romanı iki kez okudum; ikincisi şimdi / sen değilsin dinleyen, mevsim hazan / aylardan eylül ekim belki... bak! çiçekleri kokluyorum, yaprakları topluyorum / dökülen adımız silinmiş gövdesinden / ağlıyorum... yıldızlara bakıyorum / yerine gelmişler sana göre ben, bana göre sen / yıldız değilmişiz meğer şaşıyorum!... aslında ne eli kılıçlı kahramanıydık / çekilen filmlerin ne de dünyayı bize vermişlerdi, haritada yer bulamamıştık zaten... tek farkı var okunan romanın okuyan bendim hala değişmişti artık dinleyen!... ey sevdiğim!!! hazanımın bahar yeli! eylülden / ekimden esen... aynı romanı okuyoruz da / ne garip! sayfalarda buluşamadık, hangi sayfada kaldın sen?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |