eh işte
tırtıklamaya başladık
dört köşe aşkımızı
yusyuvarlak oldu sonunda
yuvarlanıp gider
çukur aşağı...
çukurda sevaplar ile günahlar
bir de kemik parçaları...
eriyip giden kalplerimiz
Tanrı'yı arıyor olmalı...
T.A
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

eh işte
tırtıklamaya başladık
dört köşe aşkımızı
yusyuvarlak oldu sonunda
yuvarlanıp gider
çukur aşağı...
çukurda sevaplar ile günahlar
bir de kemik parçaları...
eriyip giden kalplerimiz
Tanrı'yı arıyor olmalı...
T.A