Herkesin derdi başka. -Orhan Veli |
|
||||||||||
|
bıkar ağını ören örümcek / doğru işler zamanlar / tiktak...tiktak... kadınlığımıza bakarız aynalarda / gülerek gider eşitsizliğimizdeki erkek. öyle değil mi Elif !!? bir gün, sorulur gönlümüzde ki kuş(!) yanılır hesaplar / yol bulur yürek... esir pazarlarındaki kızıl zincir saçak olur güneşlere / açar çiçek... kleopatra ruhu yeşerir yeniden gelir bu kez / eşitliğimize erkek. bekleyelim mi Elif ?!!! bir gün, elimiz cebimizde yürürüz / yana eğeriz şapkamızı!... pantolon giyeriz hep / düşer etek (!) canımız çekince keçi boynuzunu haydi deriz bizde / haydi diyenlere (!)... uçurulmuş arzular yakarız tenimizde dolar petek / ama kendi isteğimizle... söyle!!! kaç para ödediler Elif !!!? ellerine kaç para?! gözlerine kaç para?! tenine kaç para?!... yüreğini vermedin ki / öldürdün beni!... bir gün, bıyık takarız / istemem sakalı (!) tıraş oluruz / bir hoş bakarız aynalara... güvey oluruz gelin yerine ! suçu neydi Elif'in söylesene!!!/sevdası mıydı? ikaros'un kanatlarında uçan... şaşırma sakın Elif!!! / alınyazısı!... mendilin ıslandımı / sık hele!... bir gün, kahveye gideriz / pişti oynarız belki altmışaltı... papaz kaçtıya ne dersin? tavlada biz atarız en büyük zarı / yeklerde- teklerde vurulmayız (!) masalar kapalıysa kapalı... gel Elif! / bitmesin beraberliğimiz... hiç düşündün mü / ne vardı çarşıda ? havva elması / tarancı ayvası- narı... elifi hiç görmedim orada / dışı odalarda saklı / kalın duvarlı (!)... içi fırtınalarda / okyanusa atmış kendini.... yapma Elif!!! ben boşuna mı döktüm bunca dili? ikarosa kanma sakın / kleopatra yeşiline boya yüreğini... yanındayım........
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |