..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Müzik söylenemeyeni, ama sessiz de kalınamayanı anlatıyor. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Post-Modernizm > NoktasaL




27 Ekim 2008
Yarının Bugünü  
yine aynı ben neden?

NoktasaL


gecenin sabahı veya sınırların çizgisi


:AFED:
Soğuk geceyi sabaha eşitleyebilmek için sağa kıvrılıp sola kıvrılıp seyredip durdum.sağolsun sadık dostum bu seyir ve kıvrılmalarımda yalnız bırakmadı bu gece de..neyseki bu gece tek değildim yalnızlığımı hissettirmedi bu soğuk gece.kendimi yakarak mı öğrensem?siyah ama sıcak hani?düşlerimimi yaksam düşüncelerimimi?gerçi ne umrumdaki hepside benle de yanabilir.ısınır ama dinlenirim.
kendime ihanetimde yeni bir oyun sergilerim.yine bir tek kişilik gösteri bu..nasıl kendimi kandırırım nasıl dolandırırım nasıl aldatırım, en sonunda kendimide bırakır gider yalnız bırakırım.
daha öncede oyunlarım oldu.tek kişilik veya çoklu sürekli oynayıp durdum oynadım oynadım kendim oldum.kendimle oynadım sessiz kaldım.sessiz bir oyun da seyirci açısından da nasıl zevklidir anlatamam.bir insanın kendini sessizce yok etmesini izlemek süper birşey olsa gerek.kamera geçirmek yasak olmasa kendimi izleyeceğim o derece meraklıyım.
bazen karıncalarla oynadım, bazen kelebeklerle, çoğunlukla köpeklerle oynarım, ara sırada değişken insanlarla kısa ve çabuk biteninden oyunlar oynarım..bugün yeni bir oyun için yine hazırlıyorum kendimi.
evet evet bileti yok bu oyunun
girişte ücretsiz
bugün gündüzü oyanayacağım, sabahları uyandığımda fırından gelen sıcak simit kokusuyla başlayacağım bugün.iki simit alıp peynir ve çayla ziyafet çekeceğim.duşa girip mikroplarımla oynayacağım, bedenimi arındıracağım bi süreliğine.sonra sahne kıyafetimi giyinip süsleneceğim.yeni güne traş olmadan başlayacağım zaten traş olmayıda sevmem dün oldum yeterli..çok disiplin oyunuda gerebilir.günü devam ettireceğim karanlığa yavaş yavaş yetiştireceğim.her yudum biramda biraz daha yaklaştıracağım.yaklaştırıp sabahı arayacağım günü arayacağım yeni oyunu düşleyeceğim.
monoton rüzgarların denize doğru esmesini izleyeceğim, insanları dinleyeceğim.
ama önce akşamı getirmeliyim ,bir yudum bir yudum daha bira ..yavaş içmiyorum oysa hala hava kararmadı..
bekliyorum..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın post-modernizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Kozmik Düşünce Atıkları
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Tutulmuş Nefes
Yaşamın Kıyısında
Beyin İntiharları IV

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Kumbara
Zaman Avcısı
Gece Yürüyüşleri
Hayalperest
Bağzı
Sessiz
Sudaki Yazılar II (Soğuk)
Schizoid
Beyin İntiharları II (Nico)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.