Bilgi sakalla ölçülmez. -Moliere |
|
||||||||||
|
İnsanlık bitti mi acaba? Ölüm bu kadar yakın mı Gazze’ye? Sokaklarda mı gelecek yoksa sonumuz? Sorarım sizlere İsrail’in acımasızlığını Ben bu topraklarda gördüm insanlığın bittiğini Bu topraklarda anladım çocuklara kıyıldığını İnsanlığın İsrail denen lanetin ellerinde kaldığını Gazze halkının derin yapayalnızlıkla kalışını Dünya sessiz bu saldırıya Acılar sarıyor bombalar altındaki insanları Ölüm Filistin halkına bir adım kadar yakın Ama tüm insanlık diyemiyor durdur bunu diye İsrail’e. Her yerde bir ölü Her köşe başında ağlayan bir anne Her bombanın düşüsünde yaşanan büyük acılar Dayanmıyor yüreğim çocukların öldürülüşüne Yapamıyorum sessizce beklemek bana yakışmıyor Direnmek istiyor kalbim İsrail bombalarına karşı Bir yardım eli de ben uzatmak istiyorum Onlarla birlikte ölmek onlarla birlikte direnmek istiyorum İsrail’e son darbeyi Filistin halkıyla birlikte vermeyi düşlüyorum Yaptıklarının bedelini ödetmek istiyorum İsrail’e Bir gün gelirde İsrail'de yaşasın bu acıların aynısını Onlarda kalsın bombaların altında Onlarda anlasın ölümün sıcaklığını istiyorum Ama olmuyor herkes bu kadar da kayıtsızken Kimse durduramıyor o bombaların düşmesini Zaten düştüğü yerde bırakıyor büyük acılar Yerle bir olmuş bir şehirde Elektriksiz, susuz ve de yarını olmayan bir halde Ölümü evlerinde bekleyen Filistinlilerle birlikte ölmeyi Onlarla birlikte yaşamımın son bulmasını diliyorum Allah’ımdan.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |