Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Geçiyor saniyeler bir bir Akıp gidiyor zaman kendi yolunda İnsanoğlu ise düşmüş sahtelik peşine Kendimizi kurtarmak varken kötülüklerden Kapışıp duruyoruz sonu olmayan bir savaşta Siliyoruz mutlu bakışları Gülümsemek varken sahte gülücükler saçıyoruz Sahte olduğunu adımız gibi bilsekte Gözlerimizdeki iyilik parıltısı artık biter oldu Şehrin ve insanların üzerine çöken geceyle birlikte Mevsimler hızla geçiyor biz hatırlamazken Adalet ise sahte mahkemelerde görülür oldu Herkes bildiğince başkasına ceza keser oldu Bir köşede birbirini yiyip bitiren insanları izleyen ben İnsanların çizdiği bu yolu görerek Kayıp olan zamanı elime alıp Önümdeki dikenli yolda ilerliyorum bir başıma Her insana doğruyu göstermeye çalışarak İnsanların gözlerindeki parıltı da kendimi bulup Herkesi el ele tutuşturup Gözlerimin önünde yükselen güneşe gülümseyerek Merhaba dedirtiyorum kötülüklerden arınıp Yeni hayatına başlayan insanlara İnsanlar arasında dolanan iyilik meleği misali bedenim Şeytanı kendi kötülüklerinde boğarak Göğe yükselip ölüm meleğine gülümseyip Yeşil gözlerimdeki parıltıda ruhuma can veren yaradanı görerek Merhaba diyorum beni kucaklayan ölüme Yüreğimdeki huzurda ve yüzümdeki mutlulukta...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |