Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Ufkumda doğan güneşin kavurucu sıcaklığıyla Yeni bir sabaha daha kalkıyorum Yatağımın yanı yine bomboş Yine sensizliğin sardığı bir geceyi yaşayıp Yeni bir sabaha yine sensiz uyandım Karşımda gökyüzünde uzanmış güneşe bakarak Hatırlarımdaki seni yeniden canlandırıyorum Umutlanıyorum seni düşündükçe ama Biliyorum ki hayal bitince yine yalnız, yine sensiz kalacağım Ben bir kaptan sen de o uzaklarda aradığım ütopik yersin Dümeni her çevirişimde sana daha da yaklaştığım hissi Beni yerimde durduramıyor daha bi canlı Daha bi aşk dolu oluyor yüreğim Yolun sonunda sana ve aşkına ulaşmanın verdiği mutlulukla Atılıyorum senin olduğun yere doğru dümenimi çeviriyorum Ama yol bir yerde son buluyor ve ben yine sensiz kalıyorum Odamdaki fotoğraflarına bakınarak avutuyorum kendimi Bir gün bana yine gelir misin diye hayal edip bekliyorum Evet bekliyorum seni hem de bir ömür hiç usanmadan Döneceğin günün sabahına kadar hiç uyumadan Aklımda ve fikrimde seni düşleyerek Sensizliğin verdiği acıyla geçiriyorum her günümü Zor olsa da bana dönmen Ben yine de beklerim seni Benden ayrılıp beni öylece yüzüstü bıraktığın O adımızı kazıdığımız ağacın altında Gözlerim yaşlarla dolu halde elimde senin fotoğrafınla bekliyorum Hiç güzelliği solmayan güzel...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |