"Hemen yüzüne gül suyu seperek Leyla'yı ayılttılar." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Beyaz sakalında hissetmiştim masumluğunu Derin bakışlarında görmüştüm merhametini Heybetli duruşunda bilmiştim koruyuculuğunu Ama şimdi yok beni koruyacak koca adam Yokluğunda çiçeklerde soldu Herkes sadece seni özler oldu Ama yetmez bana bunlar Sensizlik sarmışken bedenimin her yerini Sabahlara kadar gelecek misin diye beklerken Haykırdı çiçekler avazı çıktığı kadar Her şey sustu yalnız onlar konuştu doğada Ve unut artık onu o dönmeyecek dediler İnanmak istemedi kalbim buna Hayır diye haykırdım doğadaki her canlıya O gidemez dedim çiçeklere Çiçeklerse boynunu bükmüştü Oysaki sen birçok çiçeğe can vermiştin Ve ben şimdi ölüm haberini büyüttüğün çiçeklerden aldım Günler geçti ama sen gelmedin dede Ben de yokluğunda sana ait olanlarla yad ettim seni Hoşuna giden ne varsa yalnız onları yaptım Eskisi gibi yine bekledim seni Ve bir gün sahilde deniz gösterdi seni bana Koştum hiçbir şeyi düşünmeden Sarıldım denizin sularına sana sarılıyormuş gibi Ama sen yoktun denizde Acı acı haykırsam da artık anlamıştım gelmeyeceğini Ve acı acı dökmülmüştü gözlerimden yaşlar Artık yokluğunun acısıyla yaşayacaktı bu bedenim Belki de sadece bedenim yaşayacaktı Ruhum diri diri mezara girecekti sensizlikte Ve seni kaybettiğim gün solan hayallerimle Öylesine yaşayacaktım bu sensiz berbat dünyada Ve yokluğunda çocuk olmaktan vazgeçip Umut iklimini göremeden yaşayacaktım Kalbime usul usul yağan karla birlikte Bulutlarda gördüğüm hayalinle Giriyorum karanlık bir yola senin gibi bir dede olarak Ve torunuma bir daha kavuşur muyum diye bilmeden Yaşlı gözlerle ve yaşlı bedenimle seni özleyerek Göçüyorum dünyadan sessizce Aynen senin göçüp gittiğin gibi dedeciğim…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |