..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Post-Modernizm > NoktasaL




29 Eylül 2009
Paradox Ritimler  
NoktasaL
Ayda yürümeye çalışırken sürekli dolunay olsun ışıkla daha çok yürüyelim gecleri isteklerinde ki yıldız kaymalarını izleyip dünyaya bir kulaç atıp yeniden ayda yürümeye beklemedeyiz.Ay çocuklarıyız biz ayda yaşamı neden araştırıyorsunuz, dünya da kulaç atmak daha kolay.


:AEEB:
Ayda yürümeye çalışırken sürekli dolunay olsun ışıkla daha çok yürüyelim gecleri isteklerinde ki yıldız kaymalarını izleyip dünyaya bir kulaç atıp yeniden ayda yürümeye beklemedeyiz.Ay çocuklarıyız biz ayda yaşamı neden araştırıyorsunuz, dünya da kulaç atmak daha kolay.
bir projeksiyondan sadece izlenebiliriz nir hoparlör konulunca duyulabilir eğerki mikrofonunda var ise konuşabilir araştırmamıza yardımcı olabilir veya olmaya yeltenebilirsiniz.
Deneme sürecindeki sesler belirli belirtisiz karmaşa yaratan sesler bunlar.Teknolojiden uzak atmosfere daha yakın.uzay boşluğunda kulaç atmayı deneylim hep beraber karşılıklı gelip bir çarpışma noktası bulup kadeliklere yönelip yeni bir boyut yeni bir evren bulalım.nasıl olsa keşfetcek birşey buluruz.belirsiz yaşamları araştıralım organizmalar bulup evrimleşmesini sağlayalım kopyalayalım çoğaltalım çiftleştirelim.sperm dünyasında kaçmaya çalışan yumurtaları dölleyelim.hadım edelim sonra, olmazsa idam da ederiz.
ne kadar sessiz bir süreç.ayda konser verim dünyaya sesimizi duyuralım.önce kendi sesimizi duyalım kendimize konserler verip mutluluğa ulaşıp veya mutsuzluğa sesimizde yankılanalım.
bak yıldızlar dans ediyor.ritimsel dengesizliklerimizi tahteravalli kurup bi aşağı bi yukarı bi aşağı bi yukarı limitli iniş kalkışlarını dengeleyelim.bi salıngaçta yine limitli sallanışlarımız olsun sallanırken çocuklar gibi çığlık atıp oradan bir kaydıraça zıplayıp hızlıca kayıp yere balıklama bir giriş yapalım.bunuda hız limitini aşmadan yapalım.
sonra kulaç atıp uzay boğluğuna yeniden dönelim yine bir karadelik buluk deliksiz bir yaşantıda uykuya dalmaya çalışalım, birazda orada kulaç atalım.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın post-modernizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Kozmik Düşünce Atıkları
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Tutulmuş Nefes
Yaşamın Kıyısında
Beyin İntiharları IV

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Kumbara
Zaman Avcısı
Gece Yürüyüşleri
Hayalperest
Bağzı
Sessiz
Sudaki Yazılar II (Soğuk)
Schizoid
Beyin İntiharları II (Nico)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.