Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson |
|
||||||||||
|
Sislerin uvuzlarını yalayıp geceyi orgazm çığlıklarına boğmaya çalışmaktı güneşi çağırmak, mutluluk spermlerini sağa sola savurup toplamaya çalışıp ince bir ip yapıp birleştirip urgana dönüştürmek bir dağa tırmanmak sütyenleri parçalayıp.bir bayır bulup yuvarlanmalı çalıya çırpıya bulaşmalı etleri parçalamalı her damla kanda bir avuç toprak sulanmalı.toprakta buluşmalı yeniden bir beden çığlıklarla uyanan güneşi tam tepeye alıp yeni bir gölge kovalamacası başlatmalı. Bir avuç toprakta 100lerde solucan barındırmalı solucanları bağlayıp damarları oluşturmalı.ince çakıl taşları olmalı dişleri oluşturmalı ısırabilip dünyayı çiğnemek için. yeniden güneşi çağırmalı gölgemin hikmetini görmek, hislendirip hayatlandırabilmek için diyelim ki , olmalı veya olmamalı şahit tutmalı yeni bir tepeden baktığına dair güneşin.öyle olsa bir gölge oluşmalıydı hala bu hayalet ruhani evrenden kopamamış bir dalevera olmalı bu işte gölgeyi oluşturmalıydı topraklar birleşip solucanları çiğneyip. yine çaresiz bir ağaca tırmanıp gökkuşağı aramaya başlayıp, altından geçmeye çalışmalı.. bir bedene sahip olmalı bir gölge kovalamı şuursuz güneşi çığlıklardan arındırıp saatinde uyandırmalı. artık bulmalı bir çözüme sahip olmalı. bir gölge bir kaçış bir duvar..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |