Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd |
|
||||||||||
|
Kebapçıydı Fırını vardı Izgaraları vardı İşkence aletleri vardı. Bir Allah vardı Kerhaneciydi. Genelevi vardı Güzel fahişeleri Zevk odaları vardı. Fırına cehennem Geneleve cennet denildi. İnananlar ve müminler cennete Kafirler ve münafıklar cehenneme gitti. Cehennemde alevler alevler Cennette huriler, muhallebiden duvarlar! Cehennemde Deriler yenilenir piştikçe Kanlı irinli su içilir pislikte Meyvesi yenir zakkum ağacının. Oysa sevişilir salt cennette İster gılman1 ister peri Bana huri gerek huri! De ki Ya hazret Düzene baş kaldıran cehennemlik Çılgın alevli ateştir onun yeri Ve orada kalır sonsuza dek! De ki Ya hazret Düzene baş eğen cennetlik Yeşil gölgeliklerdir onun yeri Yaslanmış tahtlar üzerine Ne cin ne insan eli değmemiş Devekuşu yumurtası renginde kızlar Günah vermeyen içki kadehleri Yataklar parlak atlastan Şölen masaları onlarındır. Orada Kevser ile gider susuzluk Zencefil karışığı sel sebil pınardan Dolaşır yanlarında ölümsüz oğlanlar Sanırsın ipeğe saçılmış inci. Orada Memeleri tomurcuklanmış Bakire kızlar da vardır Ne kadar yatarsan yat Onlar hep bakire kalır! De ki Cehennemlik Cehennemin odunu oldu Ve oradan hiç çıkmaz Cennetlik de oradan bir türlü çıkmaz! Elif Ha Mim Ah ve ah ve de ki Rahman ve rahim adı ile Elleri kırılasıya Elleri kuruyasıya aydınlar Kitapları da bir fayda vermedi onlara Ne de kazandıkları üç beş kuruş Atılacaktır cehenneme onlar da Dedikodu yapan karıları da Sırtlarında bütün kitaplarla! (1969)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hulki Can Duru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |