Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Sıraladım ömrümün baharlarını. Bahar gelse de, kış yaşatır bu soğuk, bu ağlamaklı, bu şehir konuşan geceleri. Kiminin masasında biter,i çki gibi sarhoş olurum. Kiminin de , baş ucunda biter mum olurum, eririm günlerce. Yollar gidiyorum. Yanlarımda yeşil yeşil çimenler. Nefes aldıkça,ciğerlerime batar hasretin. Yıllar geçtikçe,içimde büyür, yokluğunun adı nefretim olur. Celladın kurbanı gibiyim, son dileği nedir bilinmeyenim. Kısmetim soğulmuştur, bu sıcak gibi mevsimlerde. Çiçek açmaz, ağaç bitmez, tohum filizlenmez topraklarımda. Bir çocuk gibi çocuk ister içim. Sen yoksun, sesler giderek büyür, ayak sesleri top seslerine karışır. Tek başıma her şey! Mutlulukları tek başıma, heyecanı tek başıma, ağlamayı tek başıma, susmayı tek başıma... Hani derler ya, sabahı gece bürür,sevinci hüzün sarar körükle. Üstüne gider,üstüne üstüne.... Yarı yolda gözlerim dolar. Köşeyi dönünce, kirpiklerim hesap sorar. Bugün kaçıncı yaş yapıştı üzerime? Bir hıçkırık koparmak isterim. İçimde bitirdiklerim...Düğümlenen boğazımdan çıkarmak için, hıçkırıklar geceye karışır, yine bağırır gece! Yani, bacaklarımın dermanı kesilircesine, üstüne gider,üstüne üstüne.....! Yarı yolda gözlerim dolar. Köyün en delisi, sonunda birden ağlar! Hasretlik kötü his. Hele yalnızlık....Unutulmuşluk kötü his. Hele küslük.... Sessizlik zor iş. Hele konuşamamak! Herşeyi bilip susmak zor iş... Zorsun işte! Gülmek ağlamanın yarısı kadar coşkulu yapılsaydı, canı kanatmaya gerek kalmazdı. Dururdu zaman, değişirdi mekan. Geldiğin yeri hatırlardın da, yerine gelseydi eğer duan!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © YETER ÖZHAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |