|
|
|
|
|
|
Paþa Ýmrek, istanbul (þairler ölmelidir...) |
| hüznün olduðu yerdeyim... sanat taraf olmaktýr, bende kendi tarafýmdayým. sanat benim için haykýrmaktýr, özlem duyduðum þeye... |
|
|
pelin, 'ÝZMÝR' (bir papatya telaþýyla..) |
| Yazýlarým sevgiye susamýþlýðýn izlerini taþýyor hep, her yazýda mutlaka bir 'sevgi' anlatýlýyor. Ve hayatýn içinde var olan herþey... |
|
|
Pelin AKALIN, Ýstanbul (Giydirilmiþ Hayatlar) |
| Hayata ve yaþadýklarýmýza dair düþüncelerim,eleþtirilerim ve biraz da baþkaldýrým... |
|
|
Pelin Alcan, (ve sevda ve zulüm ve hayat...) |
| Günlük tarzý bazen, denemeler, öyküler.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PELN SU, sakarya (Acý insanýn ruhunu okþayan bir ürperti gibi süzülür vücuduna.bir zehir gibi girer ve asla çýkmak istemeyen sýcacýk bir yuva gibi olduðu yerde kalýr.yanardaðýn alevlerinden çýkan rengin ortalamasý,acýnýnsunduðu tabakadaki lezzetle ayný oranda birleþir..) |
| makale,deneme. kendimden yola çýktýðým yollarýn seyrindeki yazýlarým |
|
|
peri, (gel al emanetini.....) |
| |
|
|
|
|
pýnar, (kumsal) |
| Her hayatýn bir hikaye olduðu felsefesinden yol alarak kimseyi incitmeden öyküleþtirmek. |
|
|
pýnar, istanbul (yansýmalar) |
| yaþanmamýþlýklara gerçekeleri hayallerle birleþtiren öyküler. |
|
|
|
|
Pýnar Fellahvezirabad, (Fantastik Korku) |
| Fantastik korku aðýrlýklý yazýyorum. Zaman zaman farklýlýk için romantik komedi türüne meyil gösteririm. |
|
|
|
pýnar güven, (sabýr suskunluk deðil,iþitilmeyen feryattýr...) |
| |
|
|
|
|
PINAR ÖNALAN, ... ( Gönül Sofrasý) |
| Özümü (yaradýlýþýmý)gürletircesine özgür ;bir baþkasýnýn özgürlüðünü engellemeden.... |
|
|
|
Pýnar Þahintaþ, Aydýn (Tükenmez Defter) |
| ýþýklar sönünce, dört baþý mamur odamda, damlatan musluðun týp týp sesiyle can sýkýntýsýný harmanlayýp kalemle kaðýdýn eþsiz buluþmasýndan çýkan mütevazi yazýlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poyraz Vurgun, Paris (Firari Öyküler) |
| “Seyirciler ve Oyuncular”da beyaz perdenin ve sahnenin izleyicisi ve oyuncusu değil yaşamın seyirci ve oyuncuları anlatılmaktadır. Orada heryer sahnedir. Orası seyirciyi kabul etmeyen tek sahnedir. | | | | | | | | |
|
|
|
|
|