..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Varoluşçuluk > selim koç




13 Ocak 2012
Eski Bir Dosta Şunca Yaşam Sürecinin Sonunu Anlatış  
selim koç
"çevremizde bir sürü ihsan bozukluğu.ölmek mutluluk;sevmek ölüm."


:AGHH:
serüvensiz yaşamadığım üçyüzaltmışbeş çarpı bilmemkaçgün.sana ne demiştim? sakın arkanı havai fişeklere dönme! tuhaftır göktanrının kafadan bacakları.ve o bilmemektedir hangi köşeden kıvrılarak çıkabileceğini düşlerin.hatırlarmısın okulun önünden sarımtrak geçişlerimizi? ne kadar eğlenceliydi.öyle zannederdik.söylesene bana yönsüzlüğün avukatına bunlardan bahsettin mi? hala bembeyaz bir yaşam mı sürüyorsun? harika değildir.ben de öyleydim belki.beyaz bir yaşamı sürdürmeye çalışıyordum.galiba birini seviyordum.o birisi beni sevip-sevmeme arasındaki bir açılımla kündeye getiriyordu.işsiz bünyeme çok güzel bir uğraş veriyordu.neyi halledebilirim? hala bana yardım edebilecek cici ve otoriter bozuklukların vardır belki.belki biryerlere gidip kişneriz.ben birçok işaret bıraktım birçok söz arasına.yaptıklarını gördüysen mahşerdeki hamamböceklerinin benim gözlerime bile bakarsın.terlersen gözlerindeki tuza kesinlikle bakmam.karışıktır ilerlemiş yaşıyla şekersiz hayat..
ortalıkta bir söylenti dolaşıyor.at atı geçer söylentisi.bayağıdır alışkanlık yaptı çeşitli çaptaki bünyelere.çevremizde bir dolu ahsan bozukluğu kol geziyor.ne kadar uçuyorum biliyor musun? inanmazsın rakıyı limonatadan daha hızlı içiyorum.uyutmuyor yahu adamı.uyumak çözüm mü zaten.içmek kaç arşın kurtarır? keçiboynuzları kaç yard mesafe kaydedebilir?yurtsever militanlığa direnen bir sürü ruhsal sperm hücresi birazcık akıllı olsa,kalbim neşeyle midem havuz suyuyla dolsa.ucuz bir hayat reklamı kaç arşın kurtarır? eski filmler ve keman soloları arasındaki gölgeler hep gözyaşartıcı bomba etkisi yapıyor.ah be! diye irkildim geçende.belki mavimtrak geçişlerimiz olsaydı çekincelerin içinde makyaj yapıyor olmazdık.ya da zamanında yüksek katlı bir binayı yakıp kahkahalarla gülseydik.hayır! saçmalamıyorum.yahu sen kundaklama hikayeleri anlatırdın.tama.neyse!..
serüvensiz yaşayamadığım üçyüzaltmışbeş çarpı bilmemkaçgün.at atı geçer söylentisi.çevremizde bir sürü ihsan bozukluğu.ölmek mutluluk;sevmek ölüm.dev puntolarla süslenmiş bir mağaza; indirimli hayatlarımız var.exit time... herkes kaza geçirebilir.her şey zamana binebilir.eminin yaşamı şekerli olan tuzlu insanlarda bunu yapıyorlar.evet,onlar tuhaf bir zevk duyuyorlar.bizden uzakta ve kollarımıza yapışık.içerisi harika,dışarısı fikir değiştirmiş.eski filmler ve keman soloları arasındaki gölgeleriz artık.artık kısa kesmek istiyorum.uzun kesmeyi unuttum çoktan.
beni dinlediğin için sağol.paltonu almayı unutma.yahu başlatma cep telefonundan! siktir!..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın varoluşçuluk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gözlerini Kapat ve Onbeşe Kadar Say
Tüm Karşılıksız Aşklara Yönelik Eylem Hazırlığındayken Operasyon Yedim
Zaman Alevsizdir!
Yalnızlık Koridoru
Earthquake
Monolog (- I - )
Bir Bahar Şafağı Yanılsamaları

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yazdıklarıma İnanmanızı İstemiyorum Kuşağı
Ruh İklimleri
O Aşk Sokağında Yaşıyor
Kaptan Reisin Seyir Defteri
Diğer Tarafa Kirişi Kır 2. Koşmak Zamanı
Kabusların Krallığı
Hız! Diğer Tarafa...
Yoldaki İşaretler
Karanlığın Ortasındaki Adam
Kavanozdaki Adam

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ruhun Belgesi Düştü Pencereden [Şiir]
Güz Kurusu [Şiir]
Soğuk [Şiir]
İslam ve Sosyalizm [Bilimsel]
İnsan ve Diyalektik [Bilimsel]


selim koç kimdir?




yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.