Umutlarım her zaman gerçekleşmiyor, ama yine de her zaman umuyorum. -Ovid |
|
||||||||||
|
Sarı bir yolun ortasından yürüyorsun Şişelerde saklı kumsallar, oyuncaklar –küçük bir çocuk gibi Gözlerini kısarak, çizgili alnınla güneşe bakıyorsun Kesikler, çizikler, ortalık yerde ortaoyunları Kırılan bir kol içinde yeni bırakıyor sesin Salkım saçak sarkıtlar iniyor pencereme –perde gibi Gözlerinden içeri bakamıyorum. Gözlerinden içeri bakamıyorum. Karanlık bir orman çekiyor bende saklanan Tüm bodrum fahişelerini. Acıklı bir haykırış, acıklı bir palavra Kurşun mu sanki sıkılıyor böyle havaya? Porselen zeminlerde çarçur edilen haybeye bir ömür… Istanbul’un kayıp çerçevesinden Yağlıboya bir gün başlıyor. Gözlerinden içeri bakamıyorum. Nerde olursa bir cambaza yakışır devrim Kaç kez yeniden işlenir masum bir günah? Anladım. Senin rengin siyah. Yalıtkan bir otel odasında sıcak bir içim çay… Yaslı bir ömür; gittin. Koca bir mevsim; Aklımı kovalıyor iktidarsız polisler. Polislere okutuyorlar tüm aşk künyelerimi. Sabah oluyor birden, akşam gelsin diyorum. Gözlerin gelsin, kıvrılsın, uzansın yanıma; Hiç dokunmadan öylece bakmak yürürlüğe giriyor. Gözlerinden içeri bakamıyorum. Sabah oluyor, sefil bir sabah… Ben tüm uykuları içime alıyorum. Ne kadar şahlanırsa itler geceyi beller kan grupları Sevgilim? Anladım. Siyah senin rengin. Saf bir maden gibi, bir damar, bir çentik… Bir darbe atsan sanki hepsi silinecek, Sanki hiç olmamış olacak bir vitamin gibi Marur, alnı dik, boynu uzun bir silik isim; Yatakodasında perişan hallerin. Gözlerinden içeri sızan bir güneş göremiyorum Hükmü kalmıyor öbür renklerin. Anladım. Rengin siyah senin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mehmet Ulaş ORAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |