..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Mutlu köle çoktur. -Darwin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Toplum > İsa Kantarcı




11 Mart 2023
Şaman Türk Gerçek Türk  
İsa Kantarcı
Şu gerici pislik karanlık bir tümördür Türkiye içinde ve üstünde kara bir perdedir, yırtıp atalım şunu arkadaşlar, Atatürk milliyetçiliğiyle.


:GCC:
Şaman Türk Gerçek Türk

Osmanlıca, Farsça saçmalıkları….

Osmanlıca’yı ve Farsça’yı bir halt, güzellik sana birileri var, hatta Arapçayı muazzam yücelik sananlar var, öyle bir kadına dedim, saçma sap bir Osmanlıca koymuş kitabının adını.
Medyum yeteneklerim var, kadına dedim ki öleceksin, çok az zamanın kaldı, EN YAPMAN GEREKENLERİ YAP, normalde kimseye demem gördüklerimi, kadın bana engel bastı. (Boş, saçma salak hayaller peşinde, yaşı da 60,65 var.)
Derin bir uykuda ruhu, haller görüyor, kitabının film olmasını mesela, 4 bin adet satılmış kitabı.
Osmanlıca, farsça, İngilizce biliyor, Mesnevi okuyormuş İngilizce filan, acınası bir körlük içindeydi, hiçbirini bilmem; ama öleceğini gördüm, dedim; bana inanmadı tabi. Tek laf demeden engel bastı, bokun teki ya, bastı;ama beklemiyordum bunu, ben ona inanmıştım, şerefsizin teki çıktı.
Neyim ben?
Sokak köpeklerinin kedilerinin önünde secde ederim.
Bazı adamlar var ki; deli derler geçerler, ama ben önlerinde secde ederim, onlar kadar güzel ve iyi biri değilim, olamam da, bir kişi var: Dostum Mevlüt, onunla olan dostluğumu yazacağım.
Allah ki seni öyle bir adamla test eder ki, ters yüz.
Dinsiz imansızla, en beklenmedik kişiyle.
Bokun teki olduğunu, bir hiç olduğunu anlayabilmen için.
Yoldan çıktığını.
Allah’ı biliyorum diyen mallar, avanaklar, milyonlar var.
Ben ise bir karınca gibiyim, hiçim, arkadaşlar, bunlar imanı gösteriş yapanlar, dini, bunlar sahtekar benciller.

Türkler Şaman’dı, bunu pompalasalar Şaman gibi ortalıkta gezecekler, baş örtülerini, pardösülerini ateşe verecekler, ağaçları, doğayı Tanrı edinecekler, öyle avanaklar, öyle sahtekar, öyle gösteriş peşindeler.
Kuran, gösteriş için namaz kılanlarda söz eder.
Çıkarları için Kuran’a, Allah’a inanmış gibi görünenlerden söz eder.
Hz. Osman döneminde Kuran dışında bütün kitaplar yakıldıysa, gericilik ilk orda başladıysa ben müslüman değilim kardeş.
Ben onlardan değilim kardeşi.
Şu gerici pislik karanlık bir tümördür Türkiye içinde ve üstünde kara bir perdedir, yırtıp atalım şunu arkadaşlar, Atatürk milliyetçiliğiyle.





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın toplum kümesinde bulunan diğer yazıları...
Herkesin Mutlu Olabileceği Bir Türkiye Mümkün
Kabul
Jartiyer Z

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kör Kedi Bilinci
Kitap mı Yazıyorsun?
Aydınlanma Anı
Asla Unutmam
Salvador Dali, (Bir Rüya ve Çözümlemesi)
Ruh ve Fikirler
İyi ki Yalnızım
Evli Ya da Aşık Olanlar İçin
İilk Evim Projesi
En Kopuklar, Tedavi Edilemez Görünenler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Göğsümde Ateş Böceği Gibi Parlayacak [Şiir]
Şimdi Yak Bir Sigara [Şiir]
Bir Kadının Gelişim Süreci [Şiir]
Remzi [Şiir]
Rüya Tarlasında Bitmiş Bir Kız Gördüm [Şiir]
Sahil Olduklarını Hatırla [Şiir]
En Güçlü Yerin [Şiir]
Seni Mutlu Edeceğim [Şiir]
Birds And Girls [Şiir]
Kapı Açan, Cebrail [Şiir]


İsa Kantarcı kimdir?

yazar

Etkilendiği Yazarlar:
jack london


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İsa Kantarcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.