"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
ve kimseler bilmez ela gözlerine iki kısa şiir okuduğumu. bu gece ıslık sessizliğindeki bir mezarda, türküler güç verdi bana. ilk defa,sensizliğin soğukluğunu türküler kapattı bu gece; bir de rakı... gelmeliydim.. gelemezsem çatlardım.. o türkü sevinçlerimi.. o türkü duyumsamalarının yaşattıklarını yansıtmalıydım bir şekilde. sesimi duyurmalı,ezgilerimi dinletmeliydim.. aşıktım... aşka aşık belki ama bir endamı ömre değerde yaşadım bunu... aşkı, sende sevdim yeniden... geldim.. ordasın ve bir yabancı gibi bakıyorsun bana.. bir yabancıya selam verir gibi verdin merhabanı. bir yabancının uğrak bir yolüstü mola yerine gelirkenki karşılamadan farksızdı, bakışlarındaki yabancı görme isteğin.. oysa bir gün öncesinde duygu sağanağımın istemleriyle kucaklamış, ve şiirlerin anlatamadığı imgelerindeki en güzel sevda sözcükleriyle kucaklamıştım, ve gülümsemiştin. ama şimdi ordasın ve bir yabancı gibi izliyorsun varlığımı. oysa, içimde kopan fırtınaların sessiz nehirlerinin içten çağlamaları gibi debdebe bir havadayım. sendeyim, sevdandayım... neden görmek istemiyorsun. olsun.. ben sevdanın acıtan yanını sevdim en çok. ve karanlığın korkutan zamanlarımda, sancılarımın yürekten sızlatan yanlarına tutundum en fazla. ve kirli bir dünyanın içinde direnen mavi ışıkların uzantısındaki okşayan gülüşlerde tattım renginin sevda yeşilini. ve ne istediğimi bilerek karaladım son dizelerimi.. sendeyim işte.. anlamıyor musun. varlığındaki yokluğun, yokluğundan daha har, daha kor, daha bir dağlatan... gel bana.. benim.. bana.. bende.. sadece benle...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © A.Latif İRVEN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |