..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > müge eralp kaya




16 Haziran 2007
İlk Sensizliğim...  
müge eralp kaya
Yüreğim şimdiden yasta, duygularım isyanlarda...


:BJIB:

Yarının gelmesini hiç istemiyor yüreğim... Elimde olsa zamanı durdursam, hayatımı başa sarsam ve çocukluğuma geri dönsem...

Her anı doya doya yaşasam, sen ve annemle her istediğimi yapabilsem, coşabilsem özgürce... Koşsam yarınlara umutla, yine dizlerimi kanatsam, yine toz şekerli ekmek yesem, yine sana gugus desem, yine okulu kırıp tiyatroda sahneye çıksam, yine size pazar kahvaltıları hazırlasam...

O kadar çok isterdim ki, 1 dk. bile olsa sizleri görebilsem, sarılıp kokunuzu içime çeksem, an be an sizi yaşasam, ellerinizden doyasıya öpsem...

Ama hayatta her zaman, her istediğimiz olmayabiliyor... Maalesef zaman zaman tıkanıyor yaşantımız... Ve acılarla yüzleşiyor ve yoğruluyor kalbimiz...

Kendimi çok yorgun hissediyorum... Öyle anlar oluyor ki, gözyaşlarım elimde olmadan akıp gidiyor saatlerce... Ve ben hala inanamıyorum, ikinizin de beni buralar da bırakıp gittiğinize... Ve her sabah, belki rüyadır diye umutla uyanıyorum ama nafile... Bilerek kendimi kandırıyorum, içim sızlayarak...

Geçen sene bu zamanlar FATİH'le ben senin için hediye seçimine başlamıştık bile... Aylar önceden karar vermeye çalışırdık hep... Bu olsun, hayır hayır bu olsun... Birbirimizi yerdik aylarca... Ama o kadar zevkli olurdu ki bu arayış... Her ana değerdi...

Kargo şirketini sık sık arar ve herşeyin mükemmel olması için elimizden ne gelirse yapmaya çalışırdık... Ne kadar güzel günlermiş onlar, şimdi daha iyi anlıyorum...

Evet babacığım, maalesef yarın sana hediye yollayamayacağım ilk defa... Seni arayamamak ve sesini duyamamak yarın beni ezip geçecek... Yüreğim şimdiden yasta, duygularım isyanlarda...

Babacığım, seninle her duyguyu yaşadık biz ve kaderde ayrılığı yaşamakta varmış, ne gelir elden...

Ben yarın sabah dualarımla babalar gününü kutlayacağım ve seni tüm kalbimle yüreğimin en derininde hissedeceğim, emin ol...

Canım gugusum, babalar günün kutlu olsun... Ellerinden öperim sevgiyle, yüreğimle, kalbimle... Seni çok ama çok seviyorum...

Babası olanlar, öperken babanızı şükredin ALLAH' a ve benim için de öpün ellerini hasretle ve sevgiyle.... Koklaya koklaya...

Tüm babaların babalar gününü kutluyorum... İyi ki varsınız...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
İlk Aşkım Babam'a!..
Pudra Kokulu Bebeğime...
Fatma... Kalbi Kıyamda!..
1 Yılda Senden Bana Kalanlar: : ((
Başlıksız...
Güle Güle Eylül...
9 Yıldır Koklayamadığım Anneme: : ((
Sıradanız...
Adam Gibi Yaşamak...
Anneme...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Geçmiş ve Gelecek...
Kalbim Tekliyor Bu Aralar...
Hüzün Şehri İstanbul...
Hoşçakal Baba...
Gidenlerdenim...
Sadece Seninle...
Mutluyum Artık
En Derin Sızım...
Başaramadım...
Hayatı Ertelemek...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Anneme ve Babama... [Şiir]
Hayat... [Öykü]
İçimdeki Elektrik Kesildi... [Öykü]
Yolcu... [Öykü]


müge eralp kaya kimdir?

yüreğim çıkmaz sokak gibidir. . . sürekli dolaşırsınız ama hiç sıkılmadan değişik renkler keşfedersiniz. . .

Etkilendiği Yazarlar:
oğuzhan akay, iclal aydın


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © müge eralp kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.