Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı |
|
||||||||||
|
Bir gece yarısı kolundan tutup Acımadan kapının önüne koyuyordum aşkı Nereye gidip,ne yapacağını düşünmeden Oysa göründüğü kadar kolay değildi Yağlı ipin ucundan bir sevda almak. Ve yine ansızın bir kız çıkıp geldi Gururun altına sıkışmış inada aldırmadan KÖprüleri uçurulup tüm kaleleri yıkılmışken İnce bir halat attı tepelerine yüreğin Düşerek yaralanıp,ölmeyi göze almışçasına Ara vermeksizin soluksuz başladı tırmanmaya O kadar acımasız umarsız sevmişti ki Hiç kulak asmadı dikkat enkaz var levhalarıma Ama o da artık herşeyin farkına varmıştı Bu kadar çok enkazı temizleyemeyeceğini anlayınca Karanlığın esir alıp yıprattığı o tepeden Kendini gizlice derin,uçsuz boşluklara bırakmıştı Ceset doluydu yürekten aşağı bakınca Sevmiş,sevilmemiş ama gururuna yedirememiş Bir güzel söz uğruna direnerek bekleyip Sevda uğrunda kendini heba etmiş insan cesetleri. Daha fazla dayanamıyordum bu tabloya Ben sevdadan sessizce köşe bucak kaçarken Her seferinde bir ip buluyordu yüreğime atacak Yüzleşmeye karar veriyordum artık Çağırıyordum bir gün buluşmak üzere O anlatırken ben sakince dinliyordum Yüreğimdeki enkazlarla cesetleri sorunca İpliği pazara çıkıyordu o anda sevdanın Ve tutup kolundan koyuyordum kapının önüne Nereye gidip ne yapacağını düşünmeden Oysa kolay değildi taburenin üstünde dururken Başka bir sevdayı ipin ucundan kurtarma çabasıyla Bir damla sevgi için el açanların sonunu görmek Ama biliyordum kılık ve şekil değiştirip Her ne kadar kapının önüne koymuş olsam da Kendine yeni cesetler bulabilmek için O kapının sokaklarında dolaşıyordu bir sevda...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |