Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
Bu pişmanlığı yaşatmıyorsun bana;sevginle aramda kan davası başlıyor o anda ve kan çekiyor beni artık sevdandan ne kadar uzak dursam da.Kan çekiyor ben gidiyorum,her gittiğimde kırılma noktasına ulaşamadan dağılıyorum.Yeni yollar,yeni bir buz tutmuş mevsim arıyorum ama bir başka mevsimi sevmeye kalktığımda eriyor buzların ve sevdanı zedeliyorum.Ben seni seviyorum,beni hep bir başkası seviyor sevgili.Başka mevsimlere el sallamaya kalkıyorum belki senden bir iz bulurum umuduyla...Elimi kaldırmamla bir el yapışıyor parmaklarıma o an daha da büyüyor umudum hevesle koyuluyorum yola.Ufak adımlarla yürürken havasını soluyorum pişmanlığını yaşatacak bedenlerin,kulağıma fısıldadığın notaların benzerinden arıyorum farklı seslerde.Sabah oluyor,güneş seninle doğduğu gibi doğmuyor güne.Belki bu mevsim herkesin hayalini kurduğu mevsim ama senden bir parça olmayınca yapamıyorum ve yalan söyleyip sana sırtımı döndüğüm yere geri gidiyorum çünkü beni hep sana benzemeyen birileri seviyor sevgili. Sana sırtımı döndüğüm yerde bekliyorum,dönüp dolaşıp mevsiminin yine ardımda duracağı hevesiyle.Biliyorum bir durursa orada,uzanacak ellerin omuzlarıma,yüzümü sana döndüğümde kucaklayacak beni mevsimin,pişmanlığım yine hissedecek kendime ihanetimi,benden önce yutacak olsa da mevsimini olsun ben hazırım;seni de sevdiğime pişman olmak istiyorum sevgili...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |