Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Biri yan yatmış diğerinin bükük beli Hüzünle bakıyorum kokuşmuş cesetlerine Oysa henüz on dakika önceydi Yirmi otuz nefeslik ömürleri tükenmeden Birbirlerine küsüp sırtlarını dönmüşlerdi İkisi de öylece bekliyordu masamın üstünde Saatlerce gözlerimi ayırmadan onları izledim Belki konuşurlar son kez sarılırlar diye Ama gururun o soğuk nefesi düşerken ortalarına İnatlarının sert pençesi değmişti yüreklerine Kanıyorlardı;usul usul,yavaş yavaş kanıyorlardı Bense cellatları seçilmiştim bu gece Gururları ikna edememişken ayrılığı Önce sağ tarafta bekleyen düşmüştü ateşe Konuşmadılar;ne bir ses,ne bir çığlık Herşeyi çoktan kabul etmişler gibi On dakika arayla karıştılar nefesime Kültabağımın içinde iki izmarit Biri yan yatmış diğerinin bükük beli Hüzünle bakıyorum kokuşmuş cesetlerine Lambayı kapatıp yatağıma uzanıyorum Duvarlarda ardarda yankılanan öksürük sesleri Peşine bir hengame patlıyor ciğerlerimde Elimi ağzıma götürüyorum dudaklarımda bir ıslaklık Sıcak birşeyler süzülüyor boynumdan gövdeme Kanıyorlardı;usul usul,yavaş yavaş kanıyorlardı On dakika arayla karışmışlarken nefesime Konuşmadan,gizli gizli içimde birbirlerini arıyorlardı Derler ya "her insan kendi celladıdır" Seni arıyordum gururun o soğuk nefesi düşmüşken İnadın sert pençesi değmişken yüreğime Biliyorum aynı gökyüzüne bakıyoruz çok uzaklardan Aynı havayı çekiyoruz ciğerlerimize Ama kültabağımın içinde iki izmarit Usul usul,sessiz sessiz kanıyorum Ve kendi celladım oluyorum seni düşündükçe...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |