Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois |
|
||||||||||
|
Benim filmimin müziğini sen yap Müzik Tanrısı... Sen denizi taşı bozkırlara, Denizi taşı dağlara. Senin müziğin olsun filmimin müziği. Bir beste yap, Bozkırları getirsin yatak odamın penceresine Hüzün dolsun içeri Toz, toprak, duman dolsun Essin rüzgâr ortalık karışsın. Otobüs ilerlerken bozkıra doğru Düşer yorgun başım omzuna Ay okşar yanağını Çekingen, masum Dalalım uykuya... Uyumuyorsun biliyorum Ay ışığında yüzünün hatlarını ezberliyorum Çekingen, masum Başım düşüyor omzuna Bozkırda ay... Ay bozkırda... Ortalık toz duman Ay okşuyor nefesini Gözlerim kapalı, Gözlerin kapalı. Uyumuyorsun biliyorum Dudaklarında bir tebessüm ay. Yaz Müzik Tanrısı, Taşa, kana, kurşuna lanet olsun, yaz Umudu kırık kuşa yaz Fırdolayı dönsün müziğin içimde Bozkırın tozu girsin odama Ay ışığında uyansın sarı yastıklardan yorgun gönlüm, Bozkırdaki otobüste kalan gönlüm, Kan damlalarıyla taşa düşen gönlüm... Benim filmimin müziğini sen yap Müzik Tanrısı Bozkırın şafağında ayrılan yollar Birleşsin gene bozkırın tozunda dumanında Yıkılsa da ortalık Müzik Tanrısı Sen denizi taşı bozkırlara Denizi taşı dağlara Ben sözler yazayım şarkılara Uydurduğumuz bir dilde Sen benim filmimin müziğini yap Müzik Tanrısı Haykırsın ruhum: Hay Sevgilim, Hay Aşkım, Hay Bir Tanem, Hay Can tanem, Hay Can... Ben ağıtlar yakayım Müziğini sen yap Ben güller açayım Müziğini sen yap Bozkıra doğru ilerleyen otobüste Ben zamanı durdurayım Müziğini sen yap...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nükhet Everi, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |