Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim |
|
||||||||||
|
Yürüyorum kaldırımlarda elimi kolumu sallaya sallaya Göğsümü gere gere söyleyebiliyorum soyduğumu Yüzümü kimselerden saklamadan dolaşıyorum insanlar arasında Sesimi istediğime yükseltip emredebiliyorum Karşıma çıkan yoksulları ayağımın altında ezebiliyorum Benden hesap sorandan falancanın yakınıyım diyebiliyorum Ben hayallerimde dilediğim gibi hava atabiliyorum Ama evine aş, mutluluk götüremeyen babalar Çocuklarına istediği gibi bakamayan anneler Tek bir hayal bile kuramadan ömrünü tüketip Gelip geçiyorlar dünya sahnesinden Zenginler pahalı elbiselerin içinde kasım kasım kasılırken Benim fakir yoksul anadolu kadınlarım el açıyorlar utana utana Zenginler paris, bali adası görürken Benim yoksul halkım bütün ömrünü geçiriyor bir baraka da Bırakalım da zengin, zenginliğiyle paralarının arasında kalsın Biz zengin olmayanlar yalansız dünyamızda yaşarız şereflice Soymadan, çalmadan, çırpmadan yalar gideriz bir başımıza Ömür hayatımız boyunca hava atmadan Güneşli günleri bekleyerek içimizdeki masumiyette yaşayıp gideceğiz sonsuzluğa Zenginlerin pahalı yaşamının çok uzağında Merhaba diyeceğiz bizi bekleyen güzel hayata Her yoksulun yüzünde açan mutluluk çiçeğini görerek Karışacağım ben de sade bir vatandaş olarak ara sokaklara Masum hayallerimi de çantama koyup Zenginlerin, fakirleri anladığı günü görmeyi umut ederek Zenginliğin ışıltısının olmadığı karanlık bir sokağa girip Geleceğin beni nereye götüreceğini bilmeden Karışacağım soymayan onuruyla yaşayan insanların arasına Cebimde param olmasa da yüzümdeki gülücükle Kalbimdeki yalansız masumiyetle geçinip gideceğim yalan dünyadan Beni öteki tarafta bekleyen yaradanıma Üzerimde onurumdan başka bir şeyim olmadan sade bir vatandaş olarak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |