Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
Sekiz Ay oldu dede seni görmeyeli Sekiz ay oldu sana sarılmayalı Ama şimdi seni anılarıma gömüp geldim Tüm ruhumla birlikte karşına Issızlığı yaşadığın bu yerlerde seni görerek Siliyorum akan yaşlarımı sensiz ıslanan mendilimde Sessiz gidişin yüreğime derin yaralar açsa da Ne yapayım be dede Seninle birlikte güneşin doğuşunu büyük heveslerle beklemeyi Yağmurun bereketini yağdırışını merakla izlemeyi Denizin sessizce salınışlarında gözlerindeki gülümsemeyi görmeyi yaşarken Şimdi bu ıssızlıkta derin sessizliğini yaşıyorum Gözlerim ağlamaktan kana bulansa da Son bir defa da olsa bulunuyorum senin için saygı duruşunda Seni sevip mezarının başucuna gelsem de çaresiz gidiyorum Sen burada yatıp sessizliği yaşarken Ben kalabalığa ve gürültülü yaşama karışıyorum yine bildik hayatıma Ama şunu unutma ki dede Bir gece sessizce yaşama veda etsende Hala kalbimde kalbinin pırıltıları atıp atıp duruyor inadına İnadına benimle birlikte ruhumun derinliklerinde dolaşıyorsun güle oynaya Ve inadına bana masallar anlatmaya devam ediyorsun bıktırasıya kadar Başkalarının gözünde solup gitsende Soğuk bir mezar taşında yazılan isminle avunsalarda Gözlerin umut, bakışların koruyuculuk, yüreğin sevgi saçıyor bana Yokluk sadece yanında olmamaksa ben yanındayım dede mezarının başında Sende yaşadığım kalabalıkta beni aydınlatıp bana yol gösterensin Ve yüreğimde yaşamaya devam edensin dede Ama şimdi mecburen bırakıyorum bedenini ıssızlıklarda, soğuklarda Ama ruhun benimle birlikte sıcaklığı yaşamaya devam ediyor Ve bana tatlı tatlı gülümsüyor sabah aydınlığı gibi Üzerinden sekiz ay geçse de sıcak ve masum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |