..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir. -Cervantes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > mehmet burak yüksel




10 Mayıs 2013
Odam...  
mehmet burak yüksel
Eğer gireceğimiz oda iç dünyamızı gösterseydi, O odaya yinede girermiydik


:ADCJ:

ODAM

Nedendir bilmem, üzerime bir bez parçası bile takmadan çıplak girmek istedim bu odaya. Bir taraftan yüreğimin hemen üstünde bir kasılma hissetsem de, diğer taraftan odanın içindeki eşyaları göreceğim için acele ediyordum. “Acaba görünce üzüleceğim ya da korkacağım eşyalar varmı ?” diyerek iç geçirdim.
Göğsümdeki kasılmayı azaltmak için derince nefes alarak odamın kapısını araladım. Her yer temiz , düzgün ve tezatlık doluydu. Beyaz duvar kağıtlarına bakarken, karanfil kokusunu içime çektim. Korkarak pencerenin önüne geldim. “Bu ne lan” diyerek geriye doğru sendeledim.
Pencerenin bir yarısında ,patlayan büyük bir yanar dağın, yanan gökyüzüne doğru hışımla fırlayan lav ları, bir diğer yarısında ise kumsala bitişik , muhabbet kuşları nın şakıdığı bir bahçe gördüm. Korkudan gerilen sırtımı dikleştirerek “İşallah yanardağ bahçeye zarar vermez” diyerek iç geçirdim. Yanar dağ dan çok korksam da sönmesini istemediğimi düşündüm.
Arkama döndüğümde ipad imi kucağıma alarak, 170 ekran televizyonumun önüne oturdum. Tabletimi açar açmaz eşimin resimlerini görerek odanın temiz kokusunu içime çektim. Pencerenin bahçeye bakan kısmından burnuma gelen deniz kokusu hoşuma gitti.
Pencerenin, cehenneme benzeyen kısmını perde ile örtmek istesem de, bir yanım bana bahçeyi korumak için kötü manzaraya katlanmak zorunda olduğumu söylüyordu. O kısma bakmadan ayağa kalktım. Odanın ortasında duran bambu sehpanın üstündeki çürümüş elmaları fark edip “Hala neden kurtulamadım şunlardan” diyerek burnumu kapadım. Vakti gelen hiçbir şeyin odadan çıkmadan bozulmuş olduğunu görünce biraz hayıflandım.
Bozulmuş veya ölmüş olan tüm çiçekleri odadan atmak için kucağıma aldım. Nedendir bilmem ama bazılarının da kalmasına göz yumdum.
Gariptir , odamda her hangi bir evcil hayvan olmadığını fark ettim . “Ama büyük bir televizyonum var” diyerek çıkış kapısına doğru yürümeye başladım. “Sanki izlemek, hissetmekle aynı şeymiş gibi” diyerek odama son bir kez daha baktım.

MEHMET BURAK YÜKSEL



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Adı Ayrılık
Kör Talih
Karanlık Köle
Atletik Vücutlu Sarışın Bayan
Avelon Krallığı : Son Savaş (Bölüm 4)
... Ölüm...
Dolunay
İhanet
... Ayna...
Karanlıkta Yalnızım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İlk Öpücük [Roman]
İstila [Roman]
Yaş 38 [Deneme]
Para Para Para [Deneme]
Çoban [Deneme]
Efsane Olmak [Deneme]


mehmet burak yüksel kimdir?

fantastik roman türü yazarıyım ayrıca korku ve bilimkurgu romanlarıda yazarım

Etkilendiği Yazarlar:
adam fewer, ken grimwood,chuck hogan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mehmet burak yüksel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.