Bu hafifçe kenara itilecek bir roman değil. Daha büyük bir şiddetle uzağa fırlatılmalıdır. -Dorothy Parker |
|
||||||||||
|
Günceleri bir kenara atmadan../en sabırsız zamanı çekiyorum içime şimdi../Bu can sıkıntısı nereye kadar../olmadığında../duymak sesini..bir parça gülmek.. binlerce parçaya dağılarak..sen kalmak../Çok mu zor bu istediğim../değil asla../.. Pencere kenarındaki mum’u alıp yakıyorum../Bu sessizlik daha kötü belki de.. /şu an karalanmış eskizleri okuyorum masamda../Günceme geçmeden../..oysa sen okuduğunda, mum çoktan bitmiş olabilir odamda../..kağıdın yüzünde..az çok bekletilmiş bir kelime yığını../..gözlerime dokunan../..aşk ve ayrılık koymuşum adını../ayrılmaz ikili..Okuyorum ilk satırdan.. /(01)Bir anlıktır aşk../Ayrılık olmasa.. /(02)Hangi aşk’ın yerini almamıştır../Aşk sonrası../aşk’a kapılmak../(03)Ayrılığın en hüzünlü tarafıdır../Aşk../Aşk’ın en mutlu yanı../Ayrılık../(04)Her aşk kendini doğurur.. /Ölüme.. /Ayrılıktan.. /(05) Ayrılığın tadını, aşk belirler../Aşk’ın tatsızlığını ayrılık../(06)Hiçbir zaman bağlamaz kendine aşk.. /Biteceğini bile bile../(07)Hiçbir ayrılık alıştırmaz aşk’ı kendine../Aşk olmadığını bile bile../(08)Ayrılığın ihaneti.. /Aşk’tan doğar../Aşk’ın ihaneti.. /Kendinden../(09)Hiçbir zaman tanıtmamıştır kendini aşk../Ayrılıktan daha fazla../(10)Hangi aşk götürmüştür seni../Sonuna dek.. /Yormadan.. /(11) hangi ayrılık bırakmıştır peşini../Aşk’ın../Yaşanmadan../.. Sen ve gözlerin../ben ve düşlerim../..(Pi).. Sayfayı çeviriyorum../Sen çıkıyorsun karşıma../Yanında ben../Sayfanın rüzgarı ile yer değiştiriyor gölgem../Bir anlıkta olsa../..Ben ve Sen koymuşum adını..(01)Ben sen olduğum zaman../Sen, ben olamazsın../(02)Sen kendini anlatırsın../Ben kendimi../Kendi kendimizi../Kimdir aldatan../(03)Ben unutursam../Sen hatırlat.. /Sen unutursan../Ben olmadan../(04)Hiçbir sen, hiçbir beni../Hiçbir zaman.. /Yaşamadı../Yaşanmadan../(05)Seni düşündüğümde../Beni unuturum../Beni yaşadığında../Seni düşünürüm.. /(06)Bütün senler../Bütün benleri aldatır.. /Zamanla tanıdıkça../Birbirini../(07)Ne kadar sen olursan gece../O kadar ben olur sabahları../(08)Ben yaşadıkça seni.. /Sen yaşadıkça beni../Ben ve sen.. /yaşayamayız her ikisini../(09)Hangi ben yaşamadı ki seni../Hangi sen öldürmedi. /(10)Hangi sen yaşamadı ki beni../hangi ben ölmedi../(11)Bütün evlerin pencereleri sen../Güneş’i ben../(12)Sen ve gözlerin../Ben ve düşlerim../ (13) Zamanla ben, sen olurum../Zamanla sen.. /Bende duramazsın../.. Yaşamak için oynar sahnede../Bütün ölümleri../Aşk ve İnsan.. Yaşam ve ölüm varmış diğer sayfada../suskun../bekleyen..(01)Ne kadar yaşarsan, o kadar ölürsün../Öldüğün zaman../daha fazla yaşanırsın../(02)Ölüm için yaşar insan../Herşeyi../Yaşamak için ölümden../(03)Bir an için..durupta düşünecek olursan..yaşamanın anlamını../Ölüm kendini saklar../(04)Yaşam../Sen istediğin sürece yanındadır../Ölüm arkanda../(05)Ölümden korkmayı unuttuğu zaman.. /Ölür insan../Yaşamadan../(06)Yaşadıkça farkına varırsın../Yaşamadan öldüğünün (07)Her ölüm bir yaşam doğurur../zamansız../Ve her yaşam bir ölümü../Anlamsız. (08)Gecenin ölümü..sabahtandır../(09)Nedense beklemez insan kendi ölümünü.. /Bekledikçe tüm zamanı yaşamdan.. /(10)Yaşamanın derinleşen anlamı../Ölümün anlamsızlığındandır../(11)Yaşamak için oynar sahnede../Bütün ölümleri../Aşk ve insan../..(12)Her yaşam../Öldükten sonra unutulur../Yeniden doğmadıkça../ (13) Hiçbir yaşam../Ölüm kadar eski değildir../(14)Hiçbir ölüm../Yaşam kadar değerli.. /(14)Ölümün kendisidir bir yerde../Ölmekten çekinen../(15)Birbiri ile hiçbir zaman anlaşamayan iki şey.. /Yaşam ve Ölüm../(16)Sırasıyla yaşar insan herşeyi.. /Zamanla../Sırasız tadar ölümü../Zamansızca../(17)Herşeyin bir sonu var elbet.. /Ölüm gibi../Doğurdukça kendini yaşamdan../Sırlanmış../(18)Herşey yaşamakla başlar../Ölüme kadar.. /Ölümsüz kalır../Bitmeden../(19)Öldükten sonra doğar.. /İnsanın çocukluğu.. /Yaşanmamışsa../(20)Hiçbir çocukluk../Ölüm için yaşamadı../ Ölene kadar../.. Biterken../.. Söylenebilecek çok şey var daha../Okunacak../Yazılacak../ama..zamansız kaldık yine../Yüzyüze bu zamandan../..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |