Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
İçimizde sakladığımız hatta yaşattığımız büyük bir kitlenin yegane sözcüsüyüz. Her birinin ortak sesi olabilmek de o kadar basit değil. Yürek; Kafesinin içinden, Vicdan; Kuytu ve derinlerden, Altıncı his, yedincisi gelse de kurtulsam dediği yerden, Ruh; İç dünya coğrafyasındaki beşeri haritası çizilememiş alandan sürekli kulağımıza bir şeyler fısıldarken, her zaman tarafsız, sağduyulu, mantıklı olmaya çalışmak büyük sorumluluk istiyor. Beden hükümetini görünür görünmez menkullerimizle yönetmek, ülke yönetmekten daha da zor. Hal böyle iken "Nasılsınız?" sorusuna hiç düşünmeden iyiyim veya kötüyüm şeklinde hazır paket cevaplar vermek ne derece doğrudur. İç dünyamızın kahramanlarının tek tek görüşlerini alarak cevap veriyor olsaydık nasıl olurdu acaba? Söyleşime kendimden başlayayım izninizle. Yüreğim: Teşekkür iyiyim. Ağladığım, güldüğüm, dayandığım, dayanamadığım, sevdiğim, sevilmediğim de oldu ama yine de şükür çarpıyorum. Yürek gözümden herkesi öpüyorum. Vicdanım : Rahat ve deliksiz uyuyorum. Temiz ve hürüm. Sızlayan bir yerim yok şimdilik. İnşallah da olmaz. Sesim geliyor mu bir, iki, üç ses, ses. Ruhum: Derin bir sessizlik. Bir kere de yerinde bulsam şaşırırdım zaten. Yine kayıp. Belki bir köşede karalar bağlamış belki de kurduğu bir ruh tatil köyünde keyif sürüyordur. Gelince haber verse bari. Nasılsın, sorusunun cevabını bu defa görünmez kahramanlarımın tümüyle birlikte veriyorum. "Cümleten İyiyiz. Ya siz?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aysel AKSÜMER , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |