Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin |
|
||||||||||
|
Ahhhh dedin tüm Türkiye seninle Ahh çekti. Acını sen yaşadın biz yüreğimizde hissettik. "İyilikten maraz doğarmış" maraz doğması hafif kaldı, sen iyilikten öldün be güzel insan hem de kamera kayıtlarına anbean geçerek. Tarihe unutulmaz bir cinayet olarak yazıldı alınyazın. Hafızamızdan silinmeyecek o beklenmedik saldırı anı. Ticari taksiler sarıdır artık hafızalarımızda kan kırmızısı her biri. Çağımız "Canilik Dönemi" öğretmen ders anlatırken, doktor koridorda yürürken, polis toplum huzurunu , asker vatanın bütünlüğünü korumak, toprağını savunmak için görev başındayken şehit ediliyor hep sırtından vuruluyorlar. Ahh be taksi şoförü kardeşim keyfi, sadistçe, ruhsuzca, kalleşce vuruldun hem de kendi yurdunda güya yurtdaş bildiğin bir düşmanca. İçine kurt düştü belki içinden ama basıp gitmemişsin sırf üşümesin diye. Adamlığın kitabını yazmışsın ama nerden bilecektin ki arabana aldığının cellat olduğunu. İzmir'de görevbaşında hain bir silahlı saldırıyla aramızdan ayrılan taksi şoförü Oğuz ERGE'ye Allah'tan rahmet kıymetli ailesine sabırlar diliyorum. Umarım katili de en ağır cezayı alır. Bu acı içimizde hep kış soğuğu gibi kalacak ve içimizi sonsuza dek titretecek. Bütün taksi şoförlerimizin ve vatandaşlarımızın başı sağolsun. Allah yar ve yardımcısı olsun tüm emekçilerimizin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aysel AKSÜMER , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |