"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Zamansiz Her Gi̇di̇ş

yazı resim

Ölüm de hastalık gibi
Atlatılan birşey olsaydı,
Dönülseydi hayata yeniden,
Hayal bu işte.

Gözlerden süzülüp akan,
Yaş olsaydı kururdu,
Uyku olsaydı dalar, kalkardık,
Kayıp giden koca bir ömür oysa.

Ocak başı, Aralık sonu var da,
Son nefesin vakti yok takvimlerde,
İçecek suyumuz varsa yaşarız,
Yoksa elvedasız bir özlem düşer yüreklere.

Yorumlar

Başa Dön