"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Haliyle, bu tecrübeler ve yaşanmışlıklardan dolayı yaş alman, her yeni deneyimlerde seni ‘’en iyi’’ yapıyor… Bu yüzdendir ki; herkesin kravat taktığı, takmak zorunda kaldığı, belki de takmaktan zevk dahi aldığı yerlerde, sen rahatlıkla kravat takmıyor, kendin kalabiliyorsun… Firavunundan, (Firavuna kesme işareti koymak istemedim) Musa’sına kadar herkese diyorsun ki baba… Burası şüphesiz ki bir maskeli balo… Ben ise maske takmayı tercih etmiyorum… İtirazı olan varsa gelsin, uyarsın diyorsun… İtirazı olan oluyor mu? Olmuyor… O zaman niye diğerleri ben boşu boşuna kravat takıyorum diye sorguluyor mu? Sorgulamıyor… Niye? Herkes o kadar memnun ki yerinden, sıkıntı çıkmaması için her gece yatarken dua ediyor. Devam edelim… Normalde haydi ben bu satırları yazdım diye en kötü senaryoyu düşünelim derdim… Bugünün hatırına haydi ters psikoloji yapalım… Pozitif vibe’lar ve en iyi senaryolar bizlerle olsun… Böylesine aykırı kalabildiğin için dikkat çek, beraberinde güçlendikçe güçlen, gün sonunda da o kadar güçlü ol ki haydi git Malta’da havuzlu villada yaşa… Sonra? Ne kadar lüks ve refah içinde yaşasan dahi, senin kapını da Azrail, illa ki kah tatlı tatlı, kah ise acı acı çalmayacak mı? Hemen hemen her şeye sahip olsan dahi bu hülya bir gün bitmeyecek mi? Eee… O zaman bu kadar hırs, hava, kibir kime ve de niye? O zaman niye bu rahatsızlık benim bildiğim yolda ilerlememe?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |