Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Sen hep hissederek, bata çıka, hayatına devam etmeyi tercih ettin. En karanlık odalarda sessizce yok bir şey diyerek ağladın, güzel bir yemek masamızda kahkahalara boğuldun, beni hissettin, sonra sanki hiçbir şey olmamış gibi benden delice nefret ettin… Ben ise güçsüzleştim, güçsüzlüğümü tekrar güce çevirmenin yollarını aradım, gücüme kavuşunca da tekrar ben oldum. Sen sanki yaşlılık, emeklilik veya her an kimsesiz kalma gibi durumlar yokmuşçasına bir yerlerde bulunmanın, bir değer olduğuna inandın. İçten içe gösteriş yapmanın hazzını yaşadın. Bense olası senaryolar karşısında garanticiliğin, B, C hatta D planlarımın olmasıyla ve vakti geldiğinde bu planlarımı uygulamanın hazzıyla her sabaha uyanmayı tercih ettim. İşte… Şimdi buradayız. Karşılıklı birbirimizin gözlerinin içine bakıyor ve bir diğerimiz, diğerinin onu anlamasını istiyor. O yüzden hemen hemen her şeyde olduğu gibi bu iş de bana düşüyor. Neden? Çünkü sen sadece kendince haklısın, bense objektif gözle bakıldığında haklıyım. Bu yüzden bu çatlamayı çözmek için şu soruları sormamız gerekiyor. O da tabi ki bize kalsın. Buradan paylaşacak halim yok. Hayır nedir yani? Burada bedava ilişki koçluğu mu yapıyoruz? Gider sorarsınız psikoloğunuza, o da ilişkiniz için siz hiçbir şey yapmamanıza rağmen ‘’en iyisini hak ediyorsun canım’’ diyerek manipüle eder. Bunu duyan sizler de ‘’aman iyi ben de sıkıntı yokmuş’’ der, bayarsınız paraları her seans sonu… Kaldı ki bu da beni hiç ilgilendirmez. Niye ilgilendirsin ki? Her seferinde kendi hayatlarınızda objektif sorun gidericileri dinlemek yerine, öznel düşünceleri dinleyenlerin sonu ne olacaktı? Hak ettikleri mutluluk mu? O bende var çok şükür. Bu da çatlatmaydı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |