Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Görüyor ki; savaştığı kişi ve zihniyet, o kadar kötü ki, bu sefer de Petyr Baelish tadında realist adımlarla bu yanlış çarkı durdurmaya çalışıyor… Tek başına ve bir o kadar da istemeden sinsice sisteme karşı savaş açmaya cüret ediyor… Nitekim ön göremediği tek bir yanlış kararda ise arkasında da kimsesi olmadığından, bir tık daha duygusallaşıp Tywin Lannister tadında aile ve bilgelik yolunda ilerlemeyi tercih ediyor. Yine de, hançeri düşmanlarından beklerken, ne yazık ki vermiş olduğu mücadeleyi takdir edip algılayamayan ailesi tarafından arkasından vuruluyor. Gün sonunda iyiler… Kuran’ı Kerim’de de tekrarlandığı gibi herkes gibi ölüp ölüp dirilirken; okuyor, gözlemliyor, planlıyor, ön görüyor, eyvallah dahi çekiyor ama ne yaparlarsa yapsınlar, oyunun sonucu değişmiyor, değişmesi için de diğerleri tarafından zerre kadar mücadele edilmiyor. Bu yüzden de yaratılan sistem ile iyiler; ne yazık ki asla ve asla aynı yolda ilerleyemiyor. Haliyle… Şahsen ben… Yeteri kadar kahramanın; kutsal, kişisel ve de bazı bazı nedenlerle köleleştiğini ya da bitirildiğini gözlemledim… Kendini kah şöyle, kah ise böyle güçlü sanıp, sandırılıp, farklı hülyalara inandırılanları da gördüm… O yüzden de sistem ile defalarca savaşıp, kaybetmeyi beklemek yerine, bu işin doğrusunun Aegon Targaryen adıyla dahi bilinmeyi reddedip; güvendiği topraklarda ve de dostlarla yaşama özlem duyan Jon Snow tadında sistemin dışına, bir nevi duvarın ötesine geçmenin en doğru karar olduğunu yeğledim. Hepsi bu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |