Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Babam... Köklerin sıkı sıkıya toprakta Gövden kocaman, Dallarında büyüdüm ben Beni hayata kattın BABAM... Vurmadın ellerime Dokunulmaza uzandığımda. Nefesin, kelimelerin yettiğince Olurları, olmazları anlattın Baba sesinle.... Kucağında büyüdüm Sarılmalarını saklamadın uykulara Sevmek dokunmaktır öğrettin bana Baba sevginle... Dürüstlüğü öğrettin bana, Saklanırsam yalan kapılarının ardına Kilitli kalırdım köhne odalarda. Sen kattın doğruları hamuruma... İnadı öğrettin baba bana, Direnebilmeyi öğrendim Dedin ki 'İnanıyorsan doğrulara Savun sonuna kadar karşındaki baban bile olsa' Aşkı, Anneme bakarken gördüm gözbebeklerinde, Bakla ayıklarken onunla birlikte Elinizde birer fincan çay balık tutarken Sahilde elele Aşk bu olmalı dedim Gözlerinin, yüreklerinin içinde... 'Sarı Papaça'n oldum bazen (Papaça küçük papatyaymış, bu da senden!) 'Fındık' idim sırtına binerken... Ben de kızdım elbette sana bazen Öfkeler de sevgiye dahildir Bunu öğrendim hiddetimden. İnanmayı öğrendim yarınlara 7 senedir ayağa kalkamayan hayat arkadaşına Can verirken canınla, Herşeye rağmen Yarınlara inanabileceğini öğrettin baba bana.. Hep çocuk kalabilmenin tadını tattırdın bana... Eş ya da Anne olsa da artık adımda, 'Funda Hanım' dese de birileri bana Biliyorum küçük kızınım senin, Küçük kızın olarak kalacağım İkimiz de olduğu sürece dünyada. İyi ki varsın BABA...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Funda BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |