Eğer bir kelebeği sevebiliyorsak, tırtıllara da değer vermemiz gerekir. -Antonie de Saint-Exupery |
|
||||||||||
|
Bunlardan mı çekineceğim? Ben kimseye baş eğmem Bunlara mı diz çökeceğim? Ben Engizek Savaşkanı Ben Anadolu Kartalıyım! Issız dağ başlarında Ben ölümlerden döndüm Yaralandım, tarandım Günlerce ve gecelerce Damla su değmedi elimize. Çoluk çocuğumuzdan Sevdiklerimizden uzakta Hastalandık, bitlendik Patlayan mayınlardan sağır olduk Kollarımız, bacaklarımız koptu. Yıllarca savaştığımız düşmanlar Güle oynaya ülkeme girdiler. Ellerini kollarını sallayarak Gezip tozuyorlar aymazca. Biz hastane köşelerinde Mahkeme koridorlarında Hapislerde çürürken, ölürken... Onları kollayanlar davetten davete koşarken Bizim gün doğmadan evlerimiz basıldı. Onları koruyanlar görkemli düğünler yaparken Bizim boynumuza yafta asılıp resmimiz çekildi. Onlar servetlerine servet katarken Bizim parmak izlerimiz alındı. Sorgulamalar saatlerce, günlerce sürdü. Bizi sorgulayan gözlerdeki nefreti gördük Yabancı bir ordunun tutsak askerleri gibi kahrolduk ! Bunları düşman yapsa o kadar elem vermezdi... İşte çığ gibi inerken sessizlik Bakarsın isyana dönüşür o kan Arlanmazların da bir son anı Utanmazları da bir son saati, Son dakikası gelir elbet bir gün. İşitin dönekler, titreyin sırtlanlar Ar damarı bile olmayan açgözlü adamlar Keyifle tepişerek kucaklaşmanız boşuna Çünkü ölmüş de olsam kalkıp tez geleceğim Çakal yüzlerinize son kez tüküreceğim! O gün, o çok korktukları halkın eli Yapıştığında yakalarına güçle Can verirler tek bir orak darbesinde Tiksinerek yutar toprak leşlerini. O zaman al sancaklar şanlı ellerde Kahramanlar yürüyecek şehitlerle Gözlerden akan tüm yaşlar silinecek Ağıtlar dinecek büyük şenliklerle ! Yeniden pekişecek Kutlu Türk Yurdu Yeniden dirilecek Atalar Ülkesi Anavatan üstünde sonsuza dek Ozanlar ve aşıkların şarkılarıyla Barış, sevgi ve özgürlük yaşayacak !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hulki Can Duru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |