Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Arap başlığı koyup da neden Amerika ile söze başlayacağım biliyor musunuz? Asıl onursuzlar, onlar da ondan. Yahudi uşağı, emperyalizmin beşiği Amerika’nın ve onların kızıl suratlı vahşi başkanı Trump’ın uluslar arası alanda en büyük desteği petrolün onurlarını erittiği Suudilerdir çünkü. Bundan sonra kimse bana Suudi Arabistan Müslüman bir ülkedir diyemez. Suudiler Hıristiyan da değil. Onlar haysiyet yoksunu, insanlık düşmanı kukla ve yalaka bir kabiledir. Millet bile değildir. Tarihleri ihanetle dolu tam anlamıyla fırıldak Suudilerin Osmanlı’yı arkadan vurarak İslam dünyasını öksüz ve yetim bırakmak gözlerini doyurmamış anlaşılan İsrail’in bölgeye yayılması için partneri Amerika ile elinden geleni arkasına koymamakta. Bu şartlar altında Kutsal Topraklar Suudi yavşaklar tarafından işgal altında demektir. İsrail’in maşası, Şeytan’ın dünyadaki temsilcisi Amerika ve onun emperyalist başkanı Kızıl suratlı Trump görevini yapıyor aslında. Kölelik, işgal, işkence ve tecavüz üzerine kurulan bir devletten ne hayır beklenebilir ki? Dünya üzerinde millet ve din unsuruna dayanmayan, kölelik ve işkence temeline dayanarak inşa edilen Amerika Birleşik Devletleri İsrail’in dünyanın başına musallat ettiği tam bir Terör devletidir. Dünyada İsrail ve Amerika’dan başka terörü içselleştirmiş bir devlet yoktur. Dünya Amerika ve İsrail’den kurtulmadığı müddetçe hiçbir dinin inanırları Cennete girme hayali kuramaz. Çünkü bu iki haysiyetsiz terör devleti hüküm sürdüğü müddetçe insanlık birbirini boğazlamaya devam edecektir. Birbirine boğazlatılan insanlık kendi hayrına hiçbir adımı atacak cesaret ve mecali bulamayacaktır kendinde. Şeytanlığı iğrenç suratına yansıyan Amerikan başkanı Trump dünyanın gözleri önünde insanlığı 3. Dünya Savaşı’na doğru hızla yaklaştırmakta. İsrail’in emrinde jandarmalık yapmayı matah kabul eden Yahudi uşağı Amerika Birleşik Devletleri son zamanlarda attığı hatalı adımlarla Orta Doğu’da kalıcı barışı yok etmekle kalmamış, Orta Doğu merkezli dünya çapında bir savaşın startını vermiş durumda. İnsanlık birlik olup Amerika’yı durduramazsa, yüz milyonlarca insanın ölmesini kimse engelleyemez. Eğer demokrasi havariliğine soyunan devletler sözlerine sadıklarsa Türkiye’nin yanında yer almalıdır. Kudüs meselesinde Türkiye’nin yanında duramayan İslam devletlerinin Müslüman olduklarına inanmıyorum artık. Onursuzun, haysiyetsizin dini imanı olmaz. Tekrar ediyorum Kudüs’te mafya merkezi görevi üstlenecek Amerikan Büyükelçiliği’nin açılması 3. Dünya Savaşı’nın başlangıcıdır. Osmanlı’yı arkadan vurduktan sonra birbirlerinin kanına ekmek doğramakla meşgul olan paranın şımarttığı seks ve eğlence düşkünü ilkel ve vahşi Arap kabileleri ne zaman uyanacak? Size diyorum kabile kotunda kalmış ilkel Araplar! Aklı şeyinde Araplar heeey! İsrail’in ve Amerika’nın ekmeğine yağ sürmeye daha ne kadar devam edeceksiniz? Milli onurunuz, dini haysiyetiniz, insani değerleriniz yok mu lan! Yazıklar olsun size Arap kabileleri. Petrol parasıyla çok evlilik partilerine deve boku yemeye devam edin bakalım, nereye kadar…. Bölgeyi kurtaracak tek güç gene Türkiye olacaktır. Arap’tan bir halt olmaz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © serdar adem işler, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |