Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank |
|
||||||||||
|
Bence insanin karsisindaki kalbi piriltisiyla canlandirmasi için özel bir statüsü olmasina gerek yoktur. Siz benim en büyük örneklerimdensiniz. Belki de aramizda km.ler var,ama siz nasil oluyorsa, yaptiniz, heyecanimi katladiniz. Benim için yaptiginiz yorumlar o kadar degerli ki... En güzeli ne oldu biliyor musunuz, simdi her yeni yazi yükledigimde yaziyi ilk okuyanin siz oldugunu biliyorum. Ve inanilmaz mutlu oluyorum bu durumdan. Sabah güne baslarken bir arada oturuyorum bilgisayarin basina ve bir bakiyorum, okunma sayisi 1. O siz oluyorsunuz, kontrol ediyorum, gene kalbinize almissiniz. Kocaman bir gülümsemeyle atiyorum kendimi günün bogacu yogunluguna... Bazen insanlar için ne kadar önemli ve degerli olabilecegimizi farkedemiyoruz. Bize basit geliyor yaptiklarimiz, ama bir bakiyoruz, nerelere çikarilip, kalbin hangi kösesine oturtulmus. Bana bu desteginizin degerinin farkinda misiniz bilmiyorum, ama ben hepimizin birilerinin mutlulugu olduguna inanirim. Siz benim mutluluk taslarimdan birisiniz, bir cok günümün umudu oldugunuz için size minnettarim, Kamuran Esen... Sevgiler... * Yarin gözümü açacagim, bilgisayarda kocaman bir gülümseme, sizin için de öyle olur umarim, Günaydin Hocam:) ** Kendime : "Mutluluk bazen basimizi ellerimizin arasina aldigimizda arkamizda durdugunu göremedigimiz melegin kanatlarinda gizlidir." Gizi çöz(ebil)mek dilegiyle...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BuZ_LaLe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |