"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Kulağımı sağır eden Bir sessizlik senfonisi eşlik ediyor Çöl ortası yalnızlığıma. Dilsiz ve ışığı sönmüş gözlerle Son cemre düşmüş yitik yüreğe. AŞK ölü bir kurban Sıcak henüz bedeni Soğumamış, katılaşmamış Oysa sensizlik; --Sensizliğim Bir ölü yiyici kuş olup dikilmiş başımda Kalkamam ayağa Taze bir ölüyüm ayrılığın kucağında... Görüyor musun toz duman kaplamış bulutları yaz günü Tütsülenmiş aşk kokuyor ortalık Bir yanı hala çırpınan bir beden; Bir kadın --Ki aşkta bedenlenen Can çekişiyor Bir yüzü ölüme dönük Bir yüzü tutunmak ister gibi dündeki bir alacakaranlığa --Ah ne yazık ki Aç bir ölü yiyici kuş dikili bekliyor başucunda -Sensizlik- yazıyor nüfus kağıdında Hüviyeti olur mu hiç bir hayvanın deme bana Sicili bile mühürlenmiş iki dudağın arasında... Bir damla gece damlasa aşkıma Ya da senin bir bakışın kurşun olup saplansa Şu lanet olası ölü yiyici kuşa Soluklanır belki son kez aşk bedenimde, Belki umut vardır hala... Sihirli birkaç kelime dolansa dilinin ucuna Hani o sırf ikimizin bildiği Başka bir dilin hükümdarlığındaki tılsımla Koymaz bana bitişler, bitirişler Ölümün soğuk nefesi ılıklaşır boynumda Uzanır dudağım Aşka uzanırcasına... Kapanıyor gözkapaklarım kara bir tül gibi --Yalnızlığımla, Birazdan sallanacağım ecel salıncağında... Eğer alıcı kuşumun kanında tutku varsa bir yudum da olsa Aşk yeni bir yuva bulacaksa yürek atışında Helal olsun parçalanan her bir hücrem Aşka bedenlenen yeni dünyaya Ölü yiyici bir kuş ile bile olsa...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Funda BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |