"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
dörtnala…. Bir harem kurmuştum kendime faraza… Senden.. Orda… Ayrılığın bileşkesi, ölümdü…. telkari gibi işlediğin ruhumda … Suretsizlik …. Ne doyulmaz zulümdü. Sözlerinin şırası..-cennet-..darboğazda bir döküm... Burda Kurak bağlarımı soğurmada yeşilin.. soğumada cinnetim… ....nefesinle… Sana ilmek ilmek örülmüşlüğümle... Iğıl ığıl boy vermede ……… himmetim….. Anla… ben sana kurşun gibi zimmetliyim... uzun süre önceydi.. kendimi tan kızılına boyadığım.. kambur bakışlardan beriydi otağım İzi vardı umutların sayfasında… Bir Resim defterinin.. Bir resim defteri, coşkun beyazdan bir nehir yatağım… ……/……. Bir de beslenme çantası… Ana kokan..… Seninle İçine sığdırdığım tüm insanlık bir avuç kadavra tutağım. Sözlerinin şurası..cinnet..darboğazda bir ölüm.. Kendime Kitabe soruyorum…. Yokluğun kadar eski Zemheri suskular kadar uzun Hitabet oluyorum.…. Anla sensiz her lahzaya … kan ve irinden haşiye döküyorum..... Örs ve çekiç arası….- hiddet- darboğazda bir yekün..…. Sen delirmiştin o gece Ben kör köstebek misali gizini sürüyordum aşkın.. Kıyında tek bir damla merhamete Denk düşmemişti susamışlığım....... Ayrılık.. çığlığı tarih kadar eski bir kılınç. Eski bir zürriyet... ben sana o gece zerre zerre bölünmüştüm… ayrılık sevdanın gönlünü alamayan hürriyet… aydınlığım anla ben sana damar damar yürümüştüm... iki deniz arası masmavi bir girdap..… darboğazda bir sökün.. O seslenişin…… Bilmiyordun sesin, bana yıldızlardan bir hamak kurmuştu.. Güneşi başıma tac etmiştin darboğazda…. Yoksa beni mi güneş güneş dizmiştin? … Ah o dudağında oynaşan acuzeyi bir yok’a ittim.., Anla.. Ben seninle ………........hayale sığmaz cennetlerin neşriyim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © leyla karaca, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |