..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > ESRA BAYKAL




19 Haziran 2002
Teknolojinin Nimetlerinden Faydalanın  
- Sevgili Bulun -

ESRA BAYKAL


Daha sonra bu hoş sesli genci unutmaya çabalayarak , sıkıntının ortasında gelen bu tesadüfe anlamlar yüklemek isteyerek ve fakat şu yaşadığı yıllar boyunca asla bu tarz sevimli tesadüflerin kendisine çatmadığını hatırlayarak işine devam etmiş.


:BJDB:
Hadi bahar geçti, siz de tık yok, ee yaz geldi hala aksiyon yok mu hayatınızda ? Tüh, yazık size !

Geçenlerde bir arkadaşım anlattı, ofiste oturup hayatının ne çekilmez olduğunu, şu koca baharı saçma sapan olaylarla geçirdiğini, işlerinin bu bahar günü bile yoğun olduğunu ve vs. yi düşünürken birden telefonu acı acı titremiş. ( Bu bölümü abarttığını düşünüyorum, kaldı ki henüz bu tepkiyi verecek kadar duygusal bir telefon üretilmedi ) Neyse Efendim, açmış "Acaba hangi ölümlü beni bunca işimin arasında ( Çok yoğun arkadaş bildiğiniz gibi değil ! ) rahatsız ediyor" diye, aman Tanrım o ne !

--“ Dünyanın en güzel 2 . kadını nasılsın ?” diyen ve kimliği belli olmayan bir mesaj.

Eh her kadın gibi böyle bir mesajı atanı merak ederek cevap yazıyor;

--“ Üzgünüm ama sizi tanıyamadım, kimsiniz ?”
Cevap mesaj yerine arama ile geliyor;

--“ Çok afedersiniz , kuzenim yurtdışındaydı onun numarası sanarak size mesaj attım, affedin verdiğim rahatsızlık için özür dilerim”

--“ Ay ne demek, rica ederim. ( En şuh sesini kullandığına iddiaya varım ,keza kendisi bayılır böyle şeylere ) Olur böyle şeyler , ne yazık ki ben kuzeniniz değilim ! ( “Ne yazık ki” vurgusunu özellikle kullandığına da eminim )diyerek telefonu kapatmış.

Daha sonra bu hoş sesli genci unutmaya çabalayarak , sıkıntının ortasında gelen bu tesadüfe anlamlar yüklemek isteyerek ve fakat şu yaşadığı yıllar boyunca asla bu tarz sevimli tesadüflerin kendisine çatmadığını hatırlayarak işine devam etmiş.

Bir iki dakika sonra telefon yeniden ( acı acı ) titremiş, ( Her kullanışımda daha da saçma gelmeye başladı bana bu kavram ) açmış ve yine aynı kişiden gelen bir mesaj olduğunu görmüş;

-- İlk kez yanlış atılan bir mesaj bu kadar keyifli oldu, dünyanın en güzel 2. sesi olduğunuza iddiaya varım”

Sessizlik, gülümseme, gözünüzde canlandırsanıza, sıkıntı ve stres arasında durup dururken eniştenizin sizi öpmesi gibi bir şey bu .( Niye “enişte” burda özne, onu da henüz anlamış değilim; bu lafla tüm enişteler baldızlarına sarkan sapık durumuna düşmekteler. )

Efendime söliyim; siz üstünüze alınmayın ; ( Ay her geçen cümlede Türkçe’nin saçma kalıplarını kullanıyorum, nerdende takıldım ben bunlara akşamın bu saatinde ?! ) almış telefonu eline evirmiş ( ? ), çevirmiş yerine koymuş. Çok ukaladır bu arada bizim hatun öyle her mesaj atana cevap yazmaz. Neyse acılar içerisinde bir mesaj daha gelmiş;

--“ Ben Orçun, Bostancı’dan siz ? “ ( Burada en dikkat çekici şey, mesaj atan Orçun adlı arkadaşın imla kurallarından haberdar oluşu, yani hem kibar hem edebiyatçı hem bilmem başka nedir, zaten bizde şans olsa dinleyici değil anlatıcı konumunda olurduk bu tarz olaylarda )

Arkadaşım dayanamayıp cevap yazmış;

--“ Aşırı derecede yoğun ve mesaj dahi cevaplayamayacak durumda olan birisi”

Hemen cevap gelmiş;

--“ Yoğunluğun bittiğinde sohbet etmek veya beni tanımak istersen , sana web sayfamın adresini yolluyorum : www...................... İyi çalışmalar”

Arkadaşımın anlattığına göre süper resimlerin olduğu bir web sayfasıymış, arkadaş süpermiş anlayacağınız.

Hikayenin gerisini merak ettiğinize eminim ben de ediyorum açıkçası, ama bizim hatun öyle yoğun öyle yoğun ki vakit bulupta kaynaşacak bir ortam bulamamış arkadaşla, işallah ilk fırsatta arayıp, teknolojinin nimetlerinden faydalanarak bir sevgili bulacak kendisine belki de...

Diyorum ya; zaten bizde şans olsa şu cep telefonunun bana da bir hayrı olurdu, tüm donanımlarından bir haber olduğum , güya yeni çıkmış , son teknoloji ürünü olan bu alet bile bana bir sevgili getirmezken bu kız İsa’yla yakın arkadaş olan telefonu sayesinde neredeyse kendisine sevgili bulacak.

Arkadaşlar, taş devri filan demeyin sarılın bence telefonlarınıza herkese bir mesaj atın, bakarsınız şans size de güler...İyi yazlar...( Saygılar Hocam ! )




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaşayabilene Bir Kez de Yeterli
Evlenmeye Yakın Bozulan Bünyelere Öneriler
Direnmeyin, Yeni Yıl Geldi Bile
Bir Kış Gecesi Rüyası
Kimin Çocukları?
Ölüm'ün Çekiciliği
Bu Yıl da Böyle Geçti

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Size Aşık Olabilir Miyim?
Bugün Seni Her Zamankinden Çok Özledim
Nefesimi keseceksin biliyorum!
Korkak Erkeklerden Sıkıldım
Aşk, askerlik, erkekler...
Her Sabah Aynı Adamla Uyanmak...
Kadın Olmanın En Güzel Tarafı Erkeklerdir
Red Kid
Korkak Erkeklerden Sıkıldım - 2
Bir gün size ahlak-sız bir teklifle geleceğim...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gelme Bu Gece [Şiir]
Nehir, Deniz, Sen vs. [Şiir]
Aşkı Küstürdük! [Şiir]
Bir Islık [Şiir]
Aşktan Korkan Adam [Roman]
Kurtlar Vadisi [Eleştiri]
İlk Gece Birlikte Olmayacak Hatun Aranıyor [Eleştiri]
Sevmedende Olur Diyorlar! [Eleştiri]
Benim Kocam Ab"ye Karşı [Eleştiri]
Reklamcılar ve Topluma Ettikleri [Eleştiri]


ESRA BAYKAL kimdir?

Arıza hallerin dışa vurumu

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Altan,Murathan Mungan, Sait Faik, Alain De Paton


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ESRA BAYKAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.