Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Artık susarak anlatıyordum uyuşmuş hislerimi Kimi dilini yuttu kimi sıyırdı dese de Kalemimden dökülüyordu aslında en değerli anlamlar. Bir zamanlar çok sevdiğim cümlelerim vardı Dudaklarıma kadar gelirken büyük aşklar yaşadığım Dudaklarımdan düştüklerinde bir daha geri dönmeyen Onlar dönmedikçe gözpınarlarıma toplanmaya başlayan heceler Anlam yüklenme çabasıyla kendini tamamlayanı bulduğunda Gece gündüz tanımaksızın akıp gidiyorlardı gözlerimden. Herkes benim hep sustuğumu konuşmadığımı zannederken Ben karşıma geçenlerle bir tek o gözlerle konuşuyordum Birbirinden farklı on,toplamda on üç harflik iki kelimeyle Yüzümde keşfe çıkan her yüze ''seni seviyorum'' diyordum. Bir gün sen çıkıp geliyordun ve dikiliyordun karşıma Yüreğimdeki eski günleri uyandırmaya çalışıyordun dürterek Tek kelime duyabilmek için okşarken yanaklarımı bilmiyordun Adın da karışmıştı dudaklarımdan düşüp dönmeyen cümlelerin arasına Oysa sen geldin diye herkes yeniden konuşmamı bekliyordu Ama susuyordum,korkuyordum kelimelerin anlamını unutmuşken Heceler toplanıp kümeler oluşturmuşken gözaltı torbalarımda Konuşamazdım,bir daha bir daha arayamazdım adını Çünkü her konuşmaya çalıştığımda beş parmak izi doluyordu yanaklarıma...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |