Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd |
|
||||||||||
|
Salıncakta sallanırdı üç çocuk,tahtadan ve ipten bir salıncakta.Ağaçlar bile konuşurdu onlarla,yıldızlar göz kırpar güneş ilk onları aydınlatırdı her zaman.O kadar dik yürürlerdi ki dağlar taşlar selam,zaman el pençe dururdu önlerinde.Üç bedende tek ses,tek seste bitmeyen bir ömür sürdüler. Salıncakta sallanırdı üç çocuk,tahtadan ve ipten bir salıncakta.O güzel parmakları öyle sıkı kavramıştı ki ipi,bir o kadar narince.Sırayla bindiler kavga etmeden ve hep aynı melodi vardı dillerinde.Kimsenin yardımı olmadan,yardıma muhtaç olmadıklarını ispatlarcasına çıktılar o salıncağa.Son kez baktılar birbirlerinin gözlerine,tek kelime etmediler.Çünkü biliyorlardı o salıncağın hiçbir zaman boş bırakılmayacağını ve hiç unutulmayacaklarını ama o tahtadan ve ipten salıncağa bir çocuk edasında gülerek gittiler.Biri elli dakika kaldı üstünde,biri yirmi,biri on iki.Belki kardeş değildiler,aynı annenin rahminden düşmediler ama herşeyden öte fikir kardeşi,kalleşten kurşunlara inat yüreklerinin kardeşiydiler ve gittikleri yerde bile hep birbirlerini beklediler.İnanmıyorsanız bakın gökyüzüne;beyazdan bir bulutun üstüne oturmuş,gülümseyerek bizlere el sallıyor idam sehpasına salıncak niyetiyle gidenler...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |