..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > Şenol Durmuş




6 Ocak 2012
Yüce Tanrım  
Şenol Durmuş
Bir kulun olarak sana şükranlarımı sunarım ey yüce tanrım. Beni bu pislik dünyaya getirdiğin için önceleri çok sitem etmiştim. Doğduğuma bile pişman olmuştum ama bilmiyordum ki beni bir amaç için bir misyonla bu dünyaya gönderdiğini. Elbette bunları yaşarken öğrenecektim. Bu dünyanın içinde bir dünya olduğunu ve benim bir takım vasıflar kazanarak o dünyanın kapısını açacağımı ve benim gibi daha önce o yolu bulan elçilerle birlikte olacağımı üstelik onlarla birlikte sana hizmette bulunacağımı nereden bilirdim.


:BJCB:
Bir kulun olarak sana şükranlarımı sunarım ey yüce Tanrım. Beni bu pislik dünyaya getirdiğin için önceleri çok sitem etmiştim. Doğduğuma bile pişman olmuştum ama bilmiyordum ki beni bir amaç için bir misyonla bu dünyaya gönderdiğini. Elbette bunları yaşarken öğrenecektim. Bu dünyanın içinde bir dünya olduğunu ve benim bir takım vasıflar kazanarak o dünyanın kapısını açacağımı ve benim gibi daha önce o yolu bulan elçilerle birlikte olacağımı üstelik onlarla birlikte sana hizmette bulunacağımı nereden bilirdim. Nereden bilebilirdim ey yüce tanrım. Bu yüzden beni bağışlamanı diliyorum. Çiğdik, hamdık, piştik, yandık ey yüce Tanrım. Şükürler olsun...

Banyodan çıktıktan sonra bütün kirlerimden arınır arınmaz hemen o kapıya müracaat etmem istendi. O birkaç gün beklemenin, o dayanılmaz sabırsızlığın benim için adeta sonsuz bir cehennem azabı olacağını nereden bilirdim?.. O beklemek, o işkence vücudumu sanki lime lime parçalara bölmüştü ulu Tanrım. Nihayet bir gece yarısı haber geldi.

“Dünyamıza kabul edildiniz.” diyordu bir ses.

İşte o anda vücudum bu dünyadan bir bulut gibi ayrıldı gitti o dünyaya tanrım. İçeri adım atar atmaz o ışık beni köreltti. Dünyanın pisliklerini görmekten olacak ki gözlerim o temiz dünyanın ışığından karardı. Kapının üzerindeki o yazı ise beni iyice coşturdu.

“Ne Olursan Ol Yine Gel” diyordu.

Ak sakallı, beyazlar içinde, nur yüzlü yaşlı bir adam elinde bastonu ile beni karşılamıştı.

“Ey yolcu buraya gel, bu kapıdan gireceksin.” diyordu.

Ses sanki kainattan kulağıma fısıldayarak girmişti. Heyecan içerisinde titriyordum. “Bu yazılı sözler bizim Mevlana Hazretlerinin sözleri değil mi efendim?” diye sordum tüm cesaretimle...

“Evet benim sözlerim. Bir gün işte öylesine bir anda ağzımdan çıkmıştı. Haydi gir içeri, Yunus Emreler, Karacaoğlanlar da içeride, hepsi seni bekliyor” dedi.

Şok geçirmiştim ulu yüce tanrım, elim ayağım her tarafım titriyordu. Mevlana efendimiz kapıyı açtığında gözlerime inanamadım. O kutsal mabedin avlusunda her yaştan binlerce insan kadın erkek beni alkışlayarak karşılıyordu. Onların başında duran başka bir nur yüzlü bastonlu ihtiyar seslendi:

“Ey oğul işte bu dünyadaki yaşayan mürşidi kamiller. Bunlar seçkin özel insanlar. Yaşarken bu dünyanın içine girmek her kula nasip olmaz.Bunların cennetteki yerleri şimdiden hazır sayılır. Bu insanlar tanrımızın gönderdiği kutsal kitaplardaki metinleri içlerine sindirmiş insanlardır. Yaşamları boyunca kendilerini insanlığa hizmet için heba etmişlerdir. İnsanların iyi yola gelmesi için maddi manevi fedakarlıklar yaparak mücadeleler de bulunmuşlardır. Hepsi de örnek insan, namuslu, ahlaklı, dürüst, vatanını seven kullar olmuştur. Üstelik birde kutsal kitaplardaki değerlere ulaştılar.Ayrıca o kitaplara katkı yaparak bu seçilmişliğe hak kazandılar. Tanrımız verdiği son emirdir. Artık dört kutsal kitabın, bu seçkinler tarafından yeniden yazılması buyrulmuştur. Son seçkin sen oldun. Edebiyat sitemize hoş geldin. Hadi git şu iyi insanların arasında kendine bir yer bul bakalım" diyordu o ulu ses...



Bana insanoğluna hizmet etme şansını yeniden verdin yüce Tanrım.Şükürler olsun...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İronik kümesinde bulunan diğer yazıları...
İdam İsteriz
Dilenciler Köyü
Düttürü Düüüttt
Cafer Kalfanın İsyanı 2
Şairler Çıkmazı Sokağı
Eski İstanbullu 2
M. Ö 1 Yıl
Yılın Yalakası
Bir Yazarın Izdırabı 2
Beni Kimse Sevmedi

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kurtarın Beni
Hırsızlar Kralı
Güzel İstanbul
Sarıgöl Roman Mahallesi 2
Pavyon Sokakları
Gel Abi...
Emret Başkanım
Ayşe Aşk Arıyor
Köpekler Sokağı
Köpeklerin Aşkı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kurtlar Sürüsü [Şiir]
Ego - [Şiir]
Çingeneler Zamanı [Şiir]
Açım Ben [Şiir]
Olmalı [Şiir]
Hani [Şiir]
Zaman Geçsin [Şiir]
Konstantin Ağlıyor... [Şiir]
Kuyu [Şiir]
Sen Gidersen [Şiir]


Şenol Durmuş kimdir?



Etkilendiği Yazarlar:
CERVANTES


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Şenol Durmuş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.