Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Malatya Park AVM’deki Ayakkabı Dünyası’ndan ayakkabı almayınız Neden mi? Ben aldım 3 ay giyebildim, dibi çatladı… “Lüks mağazadır”, dedim, “değiştirirler” dedim, “en azından yaptırırlar” dedim ama yanılmışım… Ayakkabıyı faturası ile birlikte götürdüm; “ürünü yetkili firmaya göndereceğiz, bir ayda gelir” dediler gelmedi. “Ararlar” dedim, “haber verirler” dedim, kırk gün bekledim ne arayan oldu ne de haber veren!... Bugün tekrar mağazaya gittim; verdiler elime birkaç satırlık yazıyı; “olumsuz rapor çıkmış” dediler. “Rapor” dedikleri firma adıyla, kaşesiyle, imzasıyla olması gerekirdi ama değildi. “Ayakkabı Dünyası” imzasıyla yazılmıştı. Daha doğrusu imzasızdı. Büyük harflerle “Ayakkabı Dünyası” yazıyordu hepsi o kadar… “Ayakkabı Dünyasında satışa sunmuş olduğumuz ürünler siz müşterilerimizin sağlığı, rahatlığı, performansı düşünülerek özenle seçilmiştir. İnandınız mı? Müşterinin sağlığı mı? “Ulan soytarılar; verdiğiniz ayakkabıyı 3 ay giymeden dibi gitti, hangi sağlıktan, hangi konfordan, hangi performanstan bahsediyorsun” diyecektim demedim. Neyime gerek sahtekarlarla uğraşmak!.. Raporun devamında; “Tüm bu hassasiyetimize rağmen, ürünümüzde üretimden kaynaklanan hatalar oluştuğu takdirde, firmamız konunun çözümlenmesi için de aynı hassasiyeti göstermektedir.” İşte bu lafın altında kalamazdım “Ulan sahtekârlar, şarlatanlar, hassasiyetiniz nerenizde, 3 aylık giymeden dibi çatlayan ayakkabınızı getirdim sahiplenmediniz, “olumsuz rapor verilmiş” dediniz, tüketici hakların yolunu gösterdiniz… Şimdi ben onca yoğunluğumla bir ayakkabı için tüketiciye mi gideyim? Kırk gün sizi bekledim, kırk ay da tüketiciden gelen haberi bekleyeyim öyle mi? Hasta etmeyiniz insanı! “Malatya Park Avm mağazamızdan incelenmek üzere tarafımıza gönderilen 5500204022200 kalite no’lu ürün hakkında DİĞER şikayetiniz ürün incelenmek üzere birimimizce incelenmiş, yapılan inceleme sonucunda, şikayetinize konu olan sorunun, ürün üretim aşamasından kaynaklanmadığı tespit edilmiştir.” Şimdi beni tutun, biz tüketicilerle alay edenlerin burunlarını dağıtmamak için tutun beni… “…şikayetinize konu olan sorunun, ürün üretim aşamasından kaynaklanmadığı tespit edilmiştir” diyor duyabiliyor musunuz? 3 ay giymeden dibi çatlak bu ürün ve ürün sahiplerinin verdiği rapora bakın?! “Bu durumda ürününüzle ilgili olarak iade işlemi yapamayacağımızı üzülerek bildirir, konuyu dikkatimize getirdiğiniz için ve firmamıza göstermiş olduğunuz ilgi ve güvenden dolayı teşekkür ederiz.” Haydi, ordan be! Sen kimsin ki benimle bu kadar dalga geçiyorsun? Bir kere firmanıza güven falan da duymuş değilim, bu bir. Bundan böyle firmanızdan da hiçbir ürün almıyorum, iki. Üçüncüsü ürününüz tamamen üretim hatasıdır ve siz ürününüze sahip çıkmadınız. Bu yazıyı kaleme almamın sebebi beni kandırdınız, bir başkasını kandırmamanız için yazdım. Yoksa sizden zaten bir şey beklediğim yok çünkü sizde hak adalet yok… Görüş ve düşüncelerime gelince; sizleri bu davranışlarınızdan dolayı tel’in ediyor sevgili Malatyalıların mağazanızdan ürün alınmamasını talep ediyorum, ey Ayakkabı Dünyası!..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şevket Başıbüyük, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |