Paul'un Peter hakkında söyledikleri, Peter'den çok Paul'u tanımamızı sağlar -Spinoza |
|
||||||||||
|
Eskiden olsa ‘’böyle bir şey olabilir mi?’’ veya ‘’ sen kimsin ya?’’ çıkışları yapıp haklı çıkana kadar konuşmayı uzatırdım. Canını yakmaya çalışırdım fakat artık halim yok. Bir yandan seviniyorum aslında gidişine… Olgunlaşıyorum belli ki. Duygularla, ince düşünmelerle, tek birine bağlı olarak yaşamayla hayat denilen savaşın kazanılamayacağını biliyorum. Öyle ki ya avcısındır, ya av… Ya çalışansındır, ya patron… Ya güçsündür, ya da güçlünün yanındasındır. Böyle yazıyorum ama üzülüyorum haliyle… Sanki o damarlarımda gezen yüksek bir promildi, aniden etkisini yitirdi ve beni sahte cennetinden bir anda dünyaya doğru iteledi. Yıprandıkça duygusuzlaşıyorum belki ama ayrılıklarda esas neden kişilerde değil ilişkinin ta kendisinde. O mu seni bıraktı veya sen mi onu bıraktın sorularını bırakıp büyük resmi görebilecek kadar cesaretliysek rahatlıkla itiraf etmeliyiz… Ne yaparsan yap sevdiğin sana yetmiyor, yetmeyecek… Evet! İçten içe daha güzelini, daha mutlu edeni, daha yenisi ve tabi ki daha iyisi ilgimizi çekecektir. Bu da olağandır. Bu yüzden karanlıklarıma dönüyorum yeni baştan. Birine bağlı olarak yaşanan hayatın, hayatın kendi gibi geçici olduğu hatırlıyor ve istediğim doğrultuda yaşadığım, davrandığım ve düşündüğüm günleri kucaklıyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |